{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«پاییز سال بعد» اثر جدید ایمان حجت منتشر می‌شود

«پاییز سال بعد» اثر جدید ایمان حجت منتشر می‌شود
کدخبر : 7442

ایمان حجت (خواننده و آهنگساز) از انتشار اثر جدید خود با عنوان «پاییز سال بعد» خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، ایمان حجت (آهنگساز و خواننده) درباره اثر جدید خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار اثر جدید هستم که عنوان این اثر «پاییز سال بعد» است و قرار است این اثر موسیقایی به همراه یک ویدئوکلیپ منتشر شود که تمامی مجوزهای لازم گرفته شده است. 

این خواننده در ادامه بیان کرد: دو سال قبل این تک ترک منتشر شده بود که تصمیم گرفتم مجوز این اثر را بگیرم و با تنظیم و میکس و مسترینگ جدید که مناسب حال و هوای پاییز است آن را منتشر کنم که خوشبختانه توانستیم مجوز این اثر را بگیریم و این اثر اوایل آبان ماه سال جاری در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد. 

این تنظیم کننده افزود: خوانندگی، تنظیم، آهنگسازی و میکس و مسترینگ این اثر توسط خودم در استودیو راگا انجام شده است. سالومه قربانی شعر این اثر را برای من فرستاد و زمانیکه شعر را خواندم ایده این اثر در ذهنم شکل گرفت. این اثر یک کار کاملا احساسی است و از نظر تنظیم با آثاری که امروزه می‌شنویم کاملا متفاوت است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. 

ایمان حجت در پایان گفت: در کلیپ تصویری حس و حال فصل پاییز کاملا به مخاطب منتقل می‌شود که تصویر برداری و ادیت این ویدیو توسط مجموعه «آونگ ویدیو» انجام شده است. همچنین در این ویدیو با علی قهرمانی «کارگردان» و مرتضی قهرمانی «تصویر بردار» همکاری کرده‌ام.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها