{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پوست بامداد افشار شنیدنی شد

پوست بامداد افشار شنیدنی شد
کدخبر : 8474

موسیقی متن فیلم پوست، برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی‌وهشتمین جشنواره‌ی فیلم فجر، هم‌زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در سکوهای بین‌المللی عرضه‌ی موسیقی از جمله اسپاتیفای و آی‌تونز در گوش‌رس است.

به گزارش هنر ام‌روز، نشر موسیقی واک، ناشر این اثر اعلام کرده که آلبوم موسیقی پوست به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم در سایت‌های داخلی نیز منتشر خواهد شد. 

‌موسیقی ‎فیلم پوست تجربه‌ای‌ست حاصل از تلفیق افسانه‌های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز عاشیق ولی عبدی. بامداد افشار به گفته‌ی خودش در تولید این اثر هم از نقاشی‌های محمد سیاه قلم الهام گرفته و هم مشاوره‌ی بهمن و بهرام ارک برایش راهگشا بوده است.

‌فیلم پوست که این روزها در حال اکران و مورد توجه مخاطبان سینما هم واقع شده، به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در سال ۱۳۹۷ ساخته شد و اولین بار در سی‌وهشتمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد و نظر بسیاری از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد و در شش رشته نامزد دریافت شش سیمرغ بلورین شد. این فیلم در نهایت جایزه‌های بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنر و تجربه را از جشنواره‌ی سی‌وهشتم دریافت کرد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها