{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آغاز فصل جدید فعالیت های "حسین آزاد" با "آدم بده"

آغاز فصل جدید فعالیت های "حسین آزاد" با "آدم بده"
کدخبر : 9326

حسین آزاد، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده مطرح کشورمان که همچون باقی هنرمندان موسیقی در دوران کرونایی کم کار شده بود قطعه "آدم بده" را با همراهی "مهدی مجتبایی" منتشر کرد تا نوید فصل جدید فعالیت هایش را به مخاطبان خود بدهد.

هنرام‌روز: حسین آزاد، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده مطرح کشورمان که همچون باقی هنرمندان موسیقی در دوران کرونایی کم کار شده بود قطعه "آدم بده" را با همراهی "مهدی مجتبایی" منتشر کرد تا نوید فصل جدید فعالیت هایش را به مخاطبان خود بدهد.

این همکاری یادآور قطعه ای زمستانی و موفقی ست که همچنان بر سر زبان هاست؛ " زمستونِ خدا، سرده، دمش گرم..."

" آدم بده" با شعر و ملودی حسین آزاد و تنظیم " وحید طاهرخانی" شکل گرفت. میکس و مسترینگ این قطعه را رضا پوررضوی بر عهده داشت و نوازندگان چیره دستی همچون  فیروز ویسانلو، بابک ریاحی پور، حسین شریفی، حسن فراهانی و مهران سریجان در آن به هنرنمایی پرداختند.

همچنین پخش سراسری موزیک آدم بده در سرویس های جهانی موسیقی با همکاری نشر ایران مجوز و لیماک رکوردز ایتالیا انجام شده و هم اکنون در تمامی پتلفرم های جهانی قابل شنیدن است.

و اما نکته پایانی که در مورد حسین آزاد و فعالیت هایش می توان اشاره کرد اجرای صحنه ای ست. باید دید آزاد پس از چندین سال فعالیت، تعداد قابل توجهی قطعات پرطرفدار و وجود مخاطبان پرشور دوران پساکرونا را برای آغاز کنسرت هایش انتخاب می کند یا خیر.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها