{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شب یلدا در شبکه های یک و سه چه خبر است؟

شب یلدا در شبکه های یک و سه چه خبر است؟
کدخبر : 10033

شبکه های یک و سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه هایی با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره های مذهبی تدارک دیده اند.

به گزارش هنر ام‌روز، شبکه یک ویژه برنامه یلدایی با عنوان "درجه یک"  را تدارک دیده است که همزمان با شب یلدا با اجرای نیما کرمی و همسرش، زینب زارع در فضایی شاد و مفرح روی آنتن می رود. "درجه یک" میزبان مهمانانی از اقشار مختلف از جمله هنرمندان، ورزشکاران، چهره های مذهبی و ... خواهد بود. 

رویکرد اصلی این برنامه، هویت محوری و ترویج فرهنگ بومی و سنتی ایرانیان و نمایش آداب و رسوم شب یلدا در اقصی نقاط کشور و محور برنامه خانواده است. 

ویژه برنامه یلدایی "درجه یک" به تهیه کنندگی داریوش دلیری کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که سه شنبه، ۳۰ آذر ماه زنده و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع بعد از سریال شبکه یک، حوالی ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

همچنین "زوجی نو" ویژه‌ برنامه‌ شب یلدای شبکه سه خواهد بود که در شب های سه شنبه و چهارشنبه، ۳۰ آذر و یکم دی ماه از ساعت ۲۲ الی ۲۴ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

در این برنامه هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر از جمله حسین رفیعی، مهران ضیغمی، نگار عابدی، ستاره حسینی، سید محمدرضا حسینی بای، بهروز حضور پیدا خواهند کرد و پیرامون رسوم و سنت های شب یلدا به گفت و گو خواهند نشست. همچنین آرون افشار هم که به عنوان خواننده در این برنامه اجرا خواهد داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها