{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلشیفته فراهانی حذف شدنی نیست

گلشیفته فراهانی حذف شدنی نیست
کدخبر : 10046

پرهام موسوی: با نگاه حذفی نمی‌توانند این بازیگر را از یاد مخاطبین ایرانی ببرند.

به گزارش هنر ام‌روز، گلشیفته فراهانی حذف شدنی نیست بلکه بخش مهمی از سینمای ایران محسوب می‌شود. این بازیگر نیازی ندارد پلتفرم های داخلی ، سریال بین المللی اش را پخش کند ولی این اتفاق بی احترامی به مخاطبین این پلتفرم ها است.

سریال هجوم این روزها در اپل تی وی ،در حال پخش است ‌، سریالی که گلشیفته فراهانی نقش اصلی آن را برعهده دارد و کاراکتر چالش برانگیزی برای او محسوب می‌شود.

گلشیفته فراهانی زمانی که در ایران بود توانست نقش های ماندگاری بازی کند. با اینکه از یک خانواده هنری می آمد ولی خیلی زود توانست با خلاقیت های بازیگری اش از زیر سایه خانواده اش بیرون بیاید.

گلشیفته فراهانی در روزهای سختی فیلم درباره الی به اتمام رساند ، روزهایی که سایه سنگین دیگران روی دوش آن بود و به قول خودش چکی که مانی حقیقی در آن سکانس معروف به کاراکتر سپیده (گلشیفته فراهانی) زد باعث شد چند وقت حالش بد شود اما با تمام این اتفاقات تلخ درباره الی فیلمبرداری اش به انتها رسید.

گلشیفته فراهانی در اولین حضور سینمایی خودش در خارج از ایران با حجاب بازی کرد ، فیلم مجموعه دروغ ها که اتفاق بزرگی در کارنامه بازیگری گلشیفته فراهانی محسوب می‌شد چون در اولین قدم توانست با دی کاپریو همکاری داشته باشد.

بعد از این فیلم هم توانست همکاری های موفقی در سینمای بین الملل داشته باشد چون همه ما می‌دانیم هماهنگ شدن بازیگری که از یک فرهنگ دیگری آمده بسیار مشکل است مخصوصا در فضای بازیگران زن که اکثرا بعد از مهاجرت به سختی می‌توانند جایگاه خودشان را در فضای بین الملل تثبیت کنند ولی گلشیفته فراهانی صبر کرد و بعد از چند سال توانست جایگاه خوبی در سینمای بین الملی داشته باشد . تسلط او به چند زبان دنیا باعث شد زودتر از قبل جایگاه خودش را تثبیت کند.

گلشیفته فراهانی با تلاش و استمرار خودش توانست جایگاه بین المللی داشته باشد و با گذشت سالها دوری اش از سینمای ایران مخاطبین سینمای ایران فیلم های گذشته او را دنبال میکنند چون توانست آثار ماندگاری در سینمای ایران بازی کند.

گلشیفته مانند گلی در سینمای ایران رشد کرد و بعد از آن توانست خودش را در سینمای بین الملل ثابت کند که جای تحسین دارد.
منبع: پیج اینستاگرام مجله سینما‌باز

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها