{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وضعیت یک سینماگر پس از دوبار سکته مغزی

وضعیت یک سینماگر پس از دوبار سکته مغزی
کدخبر : 10051

حبیب‌الله صحرانورد تهیه‌کننده قدیمی سینما که هفته پیش سکته مغزی کرد، با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان بستری است و تلاش دارد تا سهم خود از آخرین مستندی که ساخته را واگذار کند.

به گزارش هنر ام‌روز، حبیب‌الله صحرانورد تهیه‌کننده قدیمی سینما، بر اثر سکته مغزی از یک هفته پیش تاکنون در بیمارستان بستری است.

مریم زنگنه، همسر این سینماگر درباره وضعیت او گفت: «حبیب‌الله صحرانورد سه‌شنبه هفته قبل دچار سکته مغزی شد و چون چهار سال قبل هم این اتفاق افتاده بود، پس از اطلاع اورژانس به بیمارستان فیروزگر منتقل و همان شب جراحی شد.»

او افزود:‌ «همسرم الان نه در کماست و نه در بیهوشی، اما سطح هوشیاری پایینی دارد و توکل‌ ما به خداست تا شرایطش بهتر شود.»

او ادامه داد:‌ «صحرانورد در این سال‌ها کم کار می‌کرد، چون هر سناریویی را قبول نکرد یا باید برای ساخت آن‌ها وام می‌گرفت که ندادند و نتوانست آنچه را می‌خواهد انجام دهد. البته آخرین کارش یک مستند به نام «بی‌خوابی» بود که نیمه‌کاره مانده و در هفته‌های آخر پیگیر بود تا سهم خود را واگذار کند.»

حبیب الله صحرانورد، تهیه‌کننده سینما ساخت فیلم‌هایی همچون «تنها»، «توطئه»، «عشق من شهر من» و «یک روز، یک زندگی، یک مرد» را در کارنامه کاری خود دارد. وی مجری طرح فیلم «ضربه طوفان» به کارگردانی علی قوی‌تن نیز بوده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها