{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دستورالعمل‌های مارینا ابراموویچ برای گذر از یک واقعیت به واقعیتی دیگر

دستورالعمل‌های مارینا ابراموویچ برای گذر از یک واقعیت به واقعیتی دیگر
کدخبر : 10183
خبرنگار:

بسته‌ای از سی عدد کارت اموزشی از مارینا ابراموویچ مادر هنر پرفورمنس و همکاری کاتیا تیلویچ هنرمند، نویسنده و ناشر صربستانی و انتشارات لارنس کینگ در انگلیس منتشر شده که از ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ با قیمتی نزدیک ۲۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. با این کارت‌ها می‌توانید تمرکز، استقامت، کنترل خود، رازهای ارامش و ... را تمرین کنید.

هنرام‌روز: کارتها تصاویر و توضیحاتی از این هنرمند را بر خود دارند که تکنیک‌های او را توضیح می‌دهند و برای مخاطبان الهام بخش هستند. تمرینات این کارتها یاداور پرفورمنس‌های این هنرمند چون اجرای مشهور او «هنرمند حاضر است» در سال ۲۰۱۰ (که ابراموویچ و مخاطبان در چشمان یکدیگر خیره می‌شدند) و ... هستند. 

75461696-4348-44DF-B98F-BB694DB3C285

آیا تا به حال شده یک ساعت بنشینید و به چشمان فرد دیگری خیره شوید؟ تا به حال توانسته‌اید فضایی را با چشم و گوش بسته کشف و درک کنید و یا تا حالا به دیوار خیره شده‌اید؟

در این کارت‌ها روش‌های ابراموویچ برای چنین کارهایی اموزش داده‌شده. در مقدمه این مجموعه ابراموویچ درباره کارت‌ها چنین توضیح می‌دهد: «اکنون می‌خواهم دانش خود را به شما منتقل کنم. دانشی که در طول سال‌ها سفر، یادگیری، آموزش و خلق هنرم، راه‌های مختلفی را برای دستیابی به گذرگاه شکننده بین یک واقعیت و واقعیت دیگر یافته‌ام.»

پیش از این قرار بود که این دستورالعمل‌ها در دوره‌های اموزشی توسط موسسه این هنرمند در سال ۲۰۱۷ اجرا شود که به دلیل کمبود منابع مالی لغو شد. 

منبع: Artnet news

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها