{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«بابا لنگ دراز» خاطره سازترین کارتون به انتخاب مخاطبان یک برنامه

«بابا لنگ دراز» خاطره سازترین کارتون به انتخاب مخاطبان یک برنامه
کدخبر : 10582

انیمیشن «بابا لنگ دراز» در برنامه «ترین ها» به عنوان خاطره انگیزترین انیمیشن معرفی شد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه ی "ترین ها" هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود.
این برنامه روز جمعه دهم دی به سراغ خاطره انگیزترین انیمیشن ها رفت.

تعدادی از این انیمیشن ها که در این لیست قرار گرفته اند شامل افسانه زورو، بابالنگ دراز، سفرهای میتی کومان، زنان کوچک، جیمبو، لوک خوش شانس، فوتبالیست ها، کارگاه گجت، خانواده دکتر ارنست، مهاجران، بچه های کوه آلپ، قلعه هزار اردک بود.
مخاطبان با ثبت رای خود در صفحه مجازی برنامه «ترین ها» و یا با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در طول برنامه در این نظر سنجی شرکت کردند که
طبق نتیجه نظرسنجی صورت گرفته در فضای مجازی و آرای پیامکی مخاطبان انیمیشن «بابالنگ دراز» رتبه نخست این رقابت را دریافت کرد و رتبه دوم و سوم این رقابت به ترتیب به انیمیشن های «فوتبالیست ها» و «سفرهای میتی کومان » تعلق گرفت.
در بخشی از این برنامه با شوکت حجت دوبلور و صداپیشه نقش ایشی زاکی در کارتون فوتبالیست ها گفتگو صمیمی شد.
حجت درباره گویندگی نقش ایشی زاکی گفت: در دوران دوبله این کارتون من در کوچه ها و خیابان ها به بازی فوتبال کودکان توجه می کردم تا اصطلاحات فوتبالی در دنیای  کودکان را یاد بگیرم.
حجت درباره تاثیر گذاری شخصیت ایشی زاکی گفت: این شخصیت شیطون  و بازیگوش روی من تاثیر گذاشت و کودک درونم را بیدار کرد و من بعد از دوبله این مجموعه شیطون تر شدم.
برنامه «ترین ها » در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می شود، درزمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظرسنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها» برگزار می شود، که شنوندگان به ضعیف ترین گزینه رای می دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می شود.

روز جمعه ۱۰ دی در این برنامه از بین گزینه های
۱-ارسلان قاسمی به علت حضوردر اکران فیلم همراه بادیگار
۲-رسانه های فضای مجازی که از طرفداران نوجوان در جهت تبلیغ ستارگان سینما استفاده می کنند.
۳- خانواده هایی که بدون توجه به سن فرزندان اجازه نصب هر برنامه کاربردی را در گوشی ها  به آنها می دهند.
طبق نظرسنجی مردمی زرشک زرین این برنامه به رسانه های فضای مجازی که از طرفداران نوجوان د رجهت تبلیغ ستارگان سینما استفاده می کنند تعلق گرفت.
برنامه «ترین ها » روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابردار رضا سلیمانی ، هماهنگی مرتضی نظری به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها