{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وقتی مهران رجبی و سردار سلیمانی در یک هواپیما بودند!

وقتی مهران رجبی و سردار سلیمانی در یک هواپیما بودند!
کدخبر : 10650

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون خاطره‌ای از همسفری‌اش با حاج قاسم سلیمانی در یک هواپیما را تعریف کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، مهران رجبی، هنرمند کشورمان درباره سردار حاج قاسم سلیمانی خاطره‌ای تعریف کرد و از حضور او در میان مردم گفت.

این هنرمند به همسفری با شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و توضیح داد: زمانی که اهواز سیل آمده بود، ما با گروهی از هنرمندان به اهواز رفته بودیم و در آنجا نمایش عروسکی و کارهای سرگرمی برای مردمی که در اردوگاه‌های سیل‌زده بودند اجرا می‌کردیم. هنگام برگشت از سفر، وقتی به فرودگاه مهرآباد رسیدیم، ساعت یک و نیم شب بود و دیدم چند نفر زودتر از ما حرکت می‌کردند تا به پایین برسند و کسی را که نفر اول بود، خیلی شبیه حاج قاسم دیدم. به پسرم گفتم او حاج قاسم بود و پسرم با خنده گفت: «آخه حاج قاسم با هواپیمای ما میاد؟» و بعد شنیدم نفر پشت سری گفت: «بله حاج قاسم بود، در ردیف هفت پرواز ما نشسته بود!»

رجبی که شامگاه یکشنبه، ۱۲ دی ماه در برنامه «قدمگاه» حاضر شده بود، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: روزی که سردار سلیمانی شهید شد، صبح فرزندم را از خواب بیدار کردم و گفتم پاشو رفیقت شهید شد! علیرضا از خواب پرید و گفت حاج قاسم شهید شد؟ و آن روز حال خیلی بدی را تجربه کرد. 

به گزارش ایسنا، برنامه «قدمگاه» در چهار قسمت ۵۲ دقیقه‌ای از شنبه، ۱۱ دی تا سه‌شنبه، ۱۴ دی ماه هر شب حوالی ساعت ۲۱ در روبیکا و آیگپ پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها