{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مرگ بازیگر، نقشه‌های مجله آمریکایی را بر باد داد!

مرگ بازیگر، نقشه‌های مجله آمریکایی را بر باد داد!
کدخبر : 10664

اشتباهی که مجله آمریکایی «پیپل» کرد این بود که دو هفته دیگر، سالگرد تولد یکصدمین سال بتی وایت می‌شد اما بر جلد تازه‌ترین شماره پیپل عکس یکصد سالگی او رفت! اما وایت نرسیده به زادروز، در نود و نهمین سال درگذشت.

به گزارش هنر ام‌روز، تاخت و تاز امیکرون در جهان، ماندگاری حزب جمهوری خواه ترامپ، تاکید صدراعظم آلمان بر یاری رساندن به همسایگانش و درگذشت بازیگر کمدی و محبوب امریکا، مهم‌ترین سوژه‌های اخبار امروز روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های جهان هستند.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ در شرح مهم‌ترین خبرهای دوشنبه، ۱۳ دی ماه در برخی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های جهان اینگونه نوشت:

تاخت و تاز امیکرون

پژوهش‌های تازه در روزنامه‌های امروز انگلیس و گاردین می گوید: سویه تازه کرونا، کم تر به ریه ها آسیب می زند. 

همچنین روزنامه‌های ایتالیا، از جمله له رپوبلیکا اینگونه نوشته‌اند: در ایتالیا آنان که در برابر عفونت امیکرون، مثبت نشان داده شده‌اند فقط با ماسک اف.اف. پی ۲ می توانند بیرون بروند؛ این در حالی است که بسیاری از اتحادیه‌های ایتالیا می‌گویند مبتلایان کرونا بسیارند و باید به فوریت دورکاری روی آورد.

له رپوبلیکا، یک نگاه ویژه هم به سال ۲۰۲۱ دارد. دراگی، نخست وزیر در سال ۲۰۲۱ بهترین و سالوینی راستگرای تندرو که مدتی دولتمرد ایتالیا بود، بدترین سیاستمدار و رهبر ایتالیایی است.

باز ترامپ

حزب جمهوری‌خواهان، هنوز حزب ترامپ است و او باز می‌تواند پیروز شود. اکونومیست می‌گوید باز حزب، نامتجانس دنیای سیاست را انتخاب خواهد کرد. همچنین «دیگ چی» تنها نماینده وایو مینگ در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا می‌گوید، روزی که انتخابم کردند، مرا به سبب اینکه دموکرات نبودم و نه وکیل دادگستری، انتخاب کردند؛ یک نامتجانس، مثل ترامپ.

نگاه دیگر، باز به سال ۲۰۲۲ است. در سال ۲۰۲۲ یورش به ماه. مهمترین تلاش آغاز می‌شود. کشورهای بسیاری در جهان در تلاش برای کشف نزدیکترین همسایه‌مان خواهند بود. 

و نگاه دیگر اینکه: سیاستمداران اروپا اکنون به اروپایی بودن خود می‌اندیشند. زیان‌های متفاوت اما تلاش‌های یکسان.

یاری همسایگان

کاریکاتوری از پیتر شرانک در نشریه اکونومیست است که بالن اتحادیه اروپا، آبی با ستاره‌های زرد در میان ناملایمات آب و هوایی به آسمان در حال پرواز است. سبدی پر از آدم‌ها و وصله‌هایی بر بالن، نمایان‌اند. کاریکاتوری که از قصد سیاستمداران اروپایی می‌گوید که سرنوشت آن ها در این قاره به هم گره خورده است.

همچنین دی ولت نوشته است که: همچنان که اولاف شولتش، صدراعظم تازه آلمان همیشه گفته و اکنون نیز می‌گوید، آلمان باید به همسایگانش یاری برساند، (آن چه آنگلا مرکل، صدراعظم پیشین با یورش بی‌امان. کرونا با همسایگان خود، چنین کرد.)

در حاشیه خبرها هم چنین آمده است:

بازیگر محبوب

روزنامه وال ستریت جورنال نوشت: اشتباهی که مجله آمریکایی «پیپل» کرد این بود که دو هفته دیگر، سالگرد تولد یکصدمین سال او می‌شد اما بر جلد تازه‌ترین شماره پیپل عکس یکصد سالگی او رفت! نرسیده به زادروز، در نود و نهمین سال درگذشت.

«بتی وایت»، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون آخرین مجموعه‌ای که کار کرد، «دختران طلایی» بود. او بازیگری را از سال ۱۹۴۹ آغاز کرد. در برنامه ماری تیلر مور تا ۲۰۱۰ از زنده، شنبه شب. هفت دهه بازیگری در کارنامه‌اش دارد. او شخصیتی ماندنی و محبوب در این شوها ارائه داد. وی همچنین برنده پنج جایزه «امی» بود و با عشق به زندگی شهره ور بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها