{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سیگار کشیدن و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند در مدرسه هنری «تریسی اِمین» ممنوع است

سیگار کشیدن و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند در مدرسه هنری «تریسی اِمین» ممنوع است
کدخبر : 10773
خبرنگار:

«تریسی امین» هنرمند بریتانیایی و یکی از اعضای گروه «هنرمندان جوان بریتانیایی» قصد دارد در سال جدید مدرسه هنری خود را در یک حمام و سردخانه قدیمی در مارگیت تاسیس کند و می خواهد این شهر ساحلی را به پناهگاهی برای هنرمندان تبدیل کند.

هنرام‌روز: این هنرمند سال گذشته به سرطان مثانه مبتلا شد و مراحل درمان این بیماری پشت سر گذاشت و اما از زمان ابتلا به بیناری بر ارشیو کردن اثار و دستاوردهای هنری خود تمرکز کرد. 

او اعلام کرد که در مدرسه و اقامتگاه هنری او سیگار کشیدن و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند ممنوع است و برای پذیرش افراد قوانین و سختگیریهای زیادی وجود دارد. او همچنین می خواهد هنرمندانی که در مدرسه و اقامتگاه او حضور دارند فکر کنند، مدام اثارشان را در معرض دید عموم قرار دهند و منفعل نباشند. 

نام این مدرسه که ۳۰ استودیو برای هنرمندان در ان وجود دارد ملهم از نام هنرمند «تریسی کریما امین» TKE انتخاب شده است. این هنرمند در مارگیت بزرگ شد و بعد از مرگ مادرش مجددا به این شهر بازگشت. امین قصد دارد با استفاده از الگوی دونالد جاد که شهر مارفا در تگزاس را به یکی از اصلی ترین مراکز هنر مینیمال تبدیل کرد، مارگیت را به شهری برای هنرمندان تبدیل کند. به همین دلیل میخواهد همه چیز از اول حساب شده و درست پیش می رود. 

او در این باره می‌گوید: «اگر به جایی بروید و ببینید که آثاری احمقانه و یا به شیوه‌ای احمقانه نمایش داده می‌شوند، ناامید می‌شوید، اما وقتی به مارفا می‌روید، هیچ اشتباهی وجود ندارد.»

مارگیت در سالهای گذشته به شهری فقیر تبدیل شده است و تبدیل ان به شهری برای هنرمندان می تواند شرایط زندگی در ان را بهبود بخشد.

تریسی امین همچنین می‌خواهد که محل اقامت و اموالش پس از مرگش به موزه تبدیل شود. ارشیو شخصصی این هنرمند شامل ۳۰ هزار عکس، ۲۰۰۰ اثر روی کاغذ، ۵۰۰ طرح قاب شده و تعداد زیادی کتاب است.

منبع: ArtnetNews

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها