{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وقتی جلوی دوربین حمید لبخنده بودیم خیالمان راحت بود/ حیف که سال‌های اخیر خانه‌نشین بود

وقتی جلوی دوربین حمید لبخنده بودیم خیالمان راحت بود/ حیف که سال‌های اخیر خانه‌نشین بود
کدخبر : 10877

اتابک نادری بازیگر سینما و تلویزیون از تجربه همکاری با زنده‌یاد حمید لبخنده گفت و از خانه‌نشینی او در سال‌های اخبر ابراز تاسف کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، اتابک نادری  بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه بازی در دو سریال زنده‌یاد حمیده لبخنده کارگردان سینما و تلویزیون از جمله سریال «در پناه تو» را دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره همکاری با این هنرمند بیان کرد: آقای لبخنده یکی از شاگردان خوب استاد سمندریان بودند. من در سال ۷۲ برای تست بازیگری سریال «در پناه تو»، خدمت ایشان رفتم و مدیون ایشان هستم که از بین صدها نفر مرا به عنوان بازیگر انتخاب کردند

او ادامه داد: خیلی از هم نسلی‌های من که در آثار استاد لبخنده حضور داشتند، مدیون ایشان هستند. من در سریال «در پناه تو» و «حکایت‌های میرزا یحیی» در خدمت ایشان بودم ولی تا آخرین لحظات عمر استاد لبخنده با ایشان در ارتباط بودم.

نادری عنوان کرد: مرحوم لبخنده یک درام شناس خوب و یک بازیگر شاخص بود. وجه کارگرانی ایشان از جهت هدایت درست بازیگر از مشخصه‌هایشان بود. بازیگران هم نسل من وقتی جلوی دوربین ایشان بودند، خیالشان راحت بود چون می‌دانستند که آقای لبخنده به خوبی می‌بیند و هدایت می‌کند.

او اظهار کرد: حیف که ایشان در سال‌های اخیر خانه نشین بودند و در سال‌های گذشته نتوانستند کاری را که دوست دارند به خوبی انجام دهند. به نظر من با توجه به توانایی های ایشان، آقای لبخنده در سال‌های اخیر باید یکی از پرکارترین کارگردان‌های سینما و تلویزیون می‌بودند.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: به هر حال ایشان در این همه سال کم کار شدند و یا اصلا کار نمی‌کردند، یکی از دلایل اصلی آن هم فعالیت در آموزشگاه سینمایی استاد سمندریان بود. آقای لبخنده در سال‌های اخیر به آموزش نسل جوان می‌پرداختند، مسئله‌ای که عاشقانه آن را دوست می‌داشتند.

حمیده لبخنده کارگردان سینما و تلویزیون بامداد یکشنبه ۱۸ دی ماه در سن ۷۰ سالگی پس از انجام یک عمل جراحی درگذشت و پیکر او در قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها