{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سوگواری بهرام رادان، کنسرت رضا بهرام، بابک جهانبخش، علی زندوکیلی و رضا صادقی

سوگواری بهرام رادان، کنسرت رضا بهرام، بابک جهانبخش، علی زندوکیلی و رضا صادقی
کدخبر : 11064

تازه ترین خبرها از هنرمندان را بخوانید.

به گزارش هنر ام‌روز، ایران نوشت: روز گذشته شمارش معکوس مهلت ارائه نسخه نهایی (DCP) آثار راه یافته به بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر به صفر رسید. به همین بهانه در صفحه مجازی اغلب اهالی سینما - آنهایی که امسال فیلمی در جشنواره دارند- خبرهایی از آماده بودن آثار این دوره از جشنواره دیده می‌شد.

اهالی موسیقی همچون رضا بهرام، بابک جهانبخش، علی زندوکیلی و رضا صادقی هم خبرهایی درباره وضعیت فروش بلیت کنسرت‌هایشان را استوری کردند.

روح‌الله زمانی که دو سال قبل با بازی درخشانش در فیلم «خورشید» مجید مجیدی و صحبت‌هایش در نشست خبری این فیلم به یکی از چهره‌های محبوب جشنواره سی‌وهشتم بدل شد امسال با فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در جشنواره حاضر خواهد شد. او لوگوموشن این فیلم را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از آماده نمایش بودن این فیلم خبر داده است. فیلمنامه «موقعیت مهدی» توسط هادی حجازی‌فر و ابراهیم امینی نوشته شده و هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران آن هستند.

بهروز شعیبی که امسال با فیلم «بدون قرار قبلی» به جشنواره فیلم فجر آمده تصاویری از این فیلم را به اشتراک گذاشته و درباره تجربه ساخت آن نوشته است: «فیلم عزیزی‌ است برای من، در حین ساخت و آماده‌شدن نمی‌توانم راجع به فیلم و حسم حرف بزنم. فقط می‌دانم «بدون قرار قبلی» حرف‌های‌ مگوی ماست... فیلمی است برای آنها که دوستشان داریم و عشقی که دچار فاصله‌ است... به لطف خدا فیلم آماده و سر موعد اعلامی تحویل دفتر جشنواره شد. خیلی مشتاقم «بدون قرار قبلی» را زودتر ببینید.» بهروز شعیبی در پنجمین کار سینمایی خود روایتگر داستان بازگشت یک هنرمند به کشور پس از سال‌ها دوری است. پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا و... بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

بهرام رادان، بازیگر سینما، روز 25 دی‌ماه در سوگ درگذشت پدرش نشست. تعداد زیادی از اهالی سینما روز گذشته در صفحات شخصی‌شان برای او پیام تسلیت نوشتند. رادان هم روز گذشته در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دو صفر برای من خوش‌یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه‌جان پدرم احیا نمی‌شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه «تسلیت می‌گوییم» غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن‌بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد... برای من دیدن پدری که سال‌ها صلابتش مثال راه و روش زندگی‌ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه‌دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی‌اش، تنها اندکی از درد فراقش می‌کاهد. باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من.»

عزت‌الله رمضانی‌فر نقل قولی از راوی شانکار آهنگساز و نوازنده هندی ساز سیتار را درباره اثرگذاری موسیقی بازنشر کرده است: «موسیقی در نظر ما نوعی تربیت روحانی است که هستی درونی فرد را تا آرامش و سروری قدسی اعتلا می‌بخشد. آشکار ساختن جوهر کائنات که موسیقی جلوه آن است، برترین مقصود موسیقی ماست.»

چه خبر

نمایش «رادیکال هفت ممیز هفت» از 26 دی تا 5 بهمن ماه هر شب ساعت 19 در سالن نقطه عطف روی صحنه می‌رود. محمد ‌حاتمی و آشا ‌محرابی بازیگران این نمایش هستند که در خلاصه داستان آن آمده است زن و مردی پس از انفجار هواپیما در جزیره‌ای ناشناخته همدیگر را پیدا می‌کنند. آن دو با وجود اینکه دشمن هم هستند، اما بی‌خبر از هم به‌ یکدیگر دلبسته‌اند... محمد حاتمی کارگردان این نمایش عکسی از پوستر را منتشر کرده و از برگزاری مراسم افتتاح آن با حضور هنرمندان و میهمانان ویژه در عصر یکشنبه خبر داده است.

منبع: ایران آرت

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها