{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دلیل بیماری بازیگر پیشکسوت

 دلیل بیماری بازیگر پیشکسوت
کدخبر : 11213

محمود کاسبی گفت: محمد کاسبی همچنان در بخش «سی سی یو» بستری است و فکر نمی‌کنم فعلا به بخش منتقل شود، البته پزشکان در تلاش هستند که وضعیت وی بهبود پیدا کند اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

به گزارش هنر ام‌روز، محمود کاسبی درباره آخرین وضعیت جسمانی محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه هنوز تغییر خاصی در وضعیت برادرم ایجاد نشده و وی همچنان با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کند. 

وی در همین رابطه ادامه داد: محمد کاسبی همچنان در بخش «سی سی یو» بستری است و فکر نمی‌کنم فعلا به بخش منتقل شود، البته پزشکان در تلاش هستند که وضعیت وی بهبود پیدا کند اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

برادر «محمد کاسبی» در همین راستا تاکید کرد: در حال حاضر پزشکان به دنبال یافتن دلیل اصلی مشکلات جدید قلبی برادرم هستند، هنوز تشخیص دقیقی اعلام نشده و وی تحت درمان و آزمایشات تازه است، امیدواریم که بعد از تشخیص دقیق وضعیت برادرم بهبود پیدا کرده و وی به بخش منتقل گردد. 

وی با اشاره به تلاش ویژه پزشکان برای بهبود سلامتی «محمد کاسبی» خاطرنشان کرد: از حق نگذریم کادر درمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برادرم به وضعیت ثابتی دست پیدا کند، از همه مردم می‌خواهم که برای محمد کاسبی دعا کنند زیرا وی همیشه به عشق مردم جلوی دوربین رفته و هر چه داشته همین مردم بوده اند. 

گفتنی است محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در روزهای اخیر به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها