{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شکایت دو طرفدار آنا د آرماس از یونیورسال/ با تیزرتان فریب‌مان دادید

شکایت دو طرفدار آنا د آرماس از یونیورسال/ با تیزرتان فریب‌مان دادید
کدخبر : 11219

دو طرفدار آنا د آرماس از استودیوی یونیورسال بابت فریبکاری در بحث بازاریابی شکایت کردند.

به گزارش هنر ام‌روز، دو طرفدار آنا د آرماس بازیگر مطرح کوبایی-اسپانیایی، روز جمعه ۲۱ ژانویه شکایتی علیه استودیوی یونیورسال مطرح کرده و مدعی شدند که در اجاره فیلم «دیروز» محصول سال ۲۰۱۹ فریب خورده اند زیرا آنها با توجه به حضور آنا دآرماس در تیزر این فیلم اجاره کرده بودند.

کانر وولف، ۳۸ ساله از مریلند و پیتر مایکل روژا، ۴۴ ساله از سن دیگو کالیفرنیا گفته اند که آنها هر کدام ۳٫۹۹ دلار برای اجاره فیلم «دیروز» در آمازون پرایم پرداخت کرده اند اما در نهایت متوجه شدند که د آرماس از نسخه نهایی فیلم حذف شده است.

این دو طرفدار با این شکایت، کمپانی یونیورسال را به فریبکاری در بازاریابی متهم کرده اند و به دنبال دریافت حداقل ۵ میلیون دلار غرامت از طرف کسانی هستند که از این طریق آسیب دیده اند.

وولف و روژا در بخشی از متن دادخواست شان گفته اند از آنجایی که تیزر فیلم «دیروز» به مخاطب ها وعده ساخت فیلمی با بازی آنا د آرماس را داده بود، اما اصلا اثری از د آرماس در فیلم نبود می شود گفت این کمپانی ارزشی برای مخاطب های شان که به این مساله توجه داشته اند، قائل نبوده است.

در فیلم «دیروز» ساخته دنی بویل، هیمش پاتل در نقش جک مالیک خواننده و ترانه‌سرایی بازی می‌کند که از طریق یک اتفاق فراطبیعی تنها کسی روی زمین می شود که بیتلز را به یاد می‌آورد.

د آرماس قرار بود در نقش شخصیت روکسان ظاهر شود، علاقه‌مندی که در برنامه گفتگوی جیمز کوردن به شخصیت مالیک معرفی می‌شود. با این حال صحنه های شخصیت د آرماس در این فیلم حذف شد.

فیلمنامه نویس کار دلیل حذف شخصیت د آرماس را تغییر رویه شخصیت اصلی داستان از عشق اولش به کاراکتر د آرماس خواند و گفت که احتمال می داده اند تماشاگرها از این عملکرد شخصیت مالیک خوششان نیاید.

منبع: صبا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها