{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چکش حراج بر نقد فراستی

چکش حراج بر نقد فراستی
کدخبر : 11231

«جناب فراستی عزیز همیشه فرموده بودید غیرمتخصص‌ها دمار از روزگار سینمای ما درآورده‌اند. حالا ظاهرا عنان تجسمی دست کمدین و منتقد سینما و رجل سیاسی افتاده است!»

به گزارش هنر ام‌روز،جملات بالا بخشی از نوشته‌ای است که یکی از گالری‌ها در انتقادی به سخنان مسعود فراستی درباره حراج تهران، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مدتی است که در فضای مجازی اظهارنظری از یک منتقد سینما را در قالب ویدئو می‌بینیم که با اطمینان از رویدادی فرهنگی هنری سخن می‌گوید و انتقاد می‌کند.

گالری هما در همین راستا به این سخنان واکنش نشان داده و چنین نوشته است: «جناب فراستی عزیز، همیشه فرموده بودید غیرمتخصص‌ها دمار از روزگار سینمای ما درآورده‌اند. حالا ظاهرا عنان تجسمی دست کمدین و منتقد سینما و رجل سیاسی افتاده!
بیشتر ما اهالی تجسمی درباره‌ی شفافیت اقتصادی حراج‌ها و معاملات و تراکنش‌های این سال‌ها حساس و پرسشگر هستیم منتها همه‌ی پول حراج تهران و امثالهم به قدر یک فیلم داستانی سفارشی خرج و برج ندارد، تازه اگر داشته باشد خرجش مستقیم از سوبسید دولتی نیست؛ علاوه بر اینکه آن تریبون که تلویزیون سال‌ها به شما عطا کرده‌اند ده‌ها هزار برابر کل پول در گردش هنر بودجه می‌خواهد و می‌دانم که در دانایی شما تردیدی نیست. برادر بزرگ‌تر، قصد نصیحت به خودمان است که یک سوزن به خودمان بزنیم هرچه خواستیم به دیگران.
در ضمن کار تناولی در این حراج اصلا هیچ نبود، حداقل یک بار نگاه می‌کردید، البته گفته بودید شما ندیده نقد می‌فرمایید.»

منبع: ایسنا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها