{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رامبد جوان دوباره به انتقادها واکنش نشان داد

رامبد جوان دوباره به انتقادها واکنش نشان داد
کدخبر : 11308

رامبد جوان، در برنامه «خندوانه» که این بار با حضور کامران تفتی روی آنتن رفت بار دیگر گفت من هزار بار گفته‌ام اما هنوز برای یک عده جا نیفتاده و انگار گوش‌هایشان را گرفته‌اند و نمی‌دانند که شاد بودن، انتخاب کردنی است، مثل غمگین بودن که انتخاب کردنی است.

به گزارش هنر ام‌روز، شامگاه سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه در برنامه «خندوانه» میزبان کامران تفتی، بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و خواننده شد. 

او در بخشی از این برنامه در حضور کامران تفتی گفت: «من هزار بار گفته‌ام اما هنوز برای یک عده جا نیفتاده است و انگار گوش‌هایشان را گرفته‌اند. شاد بودن، انتخاب کردنی است، مثل غمگین بودن که انتخاب کردنی است و معنی‌اش این نیست که غم و شادی از بیرون به ما ورود نمی‌کند، معنی‌اش این است که اگر من تبدیل به یک آدم غمگین، یک آدم افسرده شوم، این انتخاب من است و نمی‌شود گفت همه چیز دست به دست هم داده است تا تو غمگین باشی.»  

او ادامه داد: «شاد بودن از نگاه‌های مختلف؛ نگاه مذهبی، نگاه علمی، نگاه روانشناسانه و... تعاریف مختلف دارد اما یکی از مهم‌ترین‌هایش این است که می‌گوید از داشته‌هایت لذت ببر. از این که سالمی، از این که می‌توانی کاری را که می‌خواهی در لحظه انجام دهی، می‌دهی خوشحال باش و یاد بگیر که با چیزهایی کوچک خودت را خوشحال کنی.»  

جوان افزود: «من به همه این‌ها، هر چه جلوتر رفتیم، به واسطه واکنش مخاطبان «خندوانه»، مطمئن‌تر شدم و فهمیدم همین حرف‌ها چه تاثیری می‌تواند بگذارد. همین حرف‌ها که «من آن روز امیدوار بودم...»، «من آن روز آرزو داشتم...» و این الان اتفاق افتاده است. این برای هر نوجوان، جوان، سالمندی به این معناست که پس می‌شود، می‌شود که رخ دهد.»  

او در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: «کامران متاسفانه آن‌قدر همه‌مان منفی شده‌ایم، آن‌قدر همه‌مان چیزهای ناامیدکننده می‌شنویم، می‌بینیم، می‌خوانیم، دچارش می‌شویم که باور کرده‌ایم که حالمان خیلی بد است، خانم‌ها و آقایان، همه‌مان گرفتاریم، هرکسی در اندازه خودش گرفتار است، گرفتاری‌های من می‌تواند از گرفتاری‌های تو بیشتر باشد و گرفتاری‌های کامران می‌تواند از گرفتاری‌های من بیشتر باشد اما به این معنا نیست که یکی حالش خیلی خوب و یکی حالش خیلی بد است.»   

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها