{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امین حیایی: انتقادها باعث شد به خودم بیایم

امین حیایی: انتقادها باعث شد به خودم بیایم
کدخبر : 11626

امین حیایی: بعضی کارها را فقط برای شادی مردم قبول کردم.

به گزارش هنر ام‌روز، امین حیایی در بخش‌هایی از گفت و گویش با خبر فوری درباره مسیرش در سینما بعد از هجمه‌های سال‌های گذشته به او گفت:«آن چالش ها باید به وجود می‌آمد تا امین حیایی به این نقطه برسد. همه آن هجمه ها و انتقادات باعث شد من به خودم بیایم و انتخاب های بهتری بکنم نظر مخاطب را جذب کنم و محبوبیتم را برگردانم»

«من به عشق مردمم کار می کنم خیلی فیلم‌ها و طنزهایی که کار کردم را خودم به آن صورت دوست نداشتم و می‌دانستم کیفیت مطلوبی ندارند اما به عشق مردم و برای اینکه بخندند و لحظات شیرینی داشته باشند و دغدغه‌ها و مشکلات شان را فراموش کنند قبول کردم بازی کنم. «جوکر» و «عصر جدید» را کار کردم که کارهایی است که خیلی بازیگران شاید انجام ندهند اما من به عشق مردمم قبول کردم»

«ما بازیگریم. نقش بازی می کنیم. ما دنبال سیاست نیستیم. ما نه به جایی وابسته هستیم نه وصل به بالا هستیم. من فقط در این سالها خدا را همراه خودم داشتم و فقط خدا حمایتم کرده و باعث شده ترسی در دلم به وجود نیاید و در مسیرم مطمئن قدم بردارم. هیچ حمایت ویژه‌ایی نداشتم و برای بازی در هیچ کاری هم تحت فشار نبودم و آن کارها را هم خودم انتخاب کردم. فکر کردم دارم یک کار متفاوت اکشن انجام می‌دهم فکر نمی‌کردم آن مباحث پیش بیاید.»

«یکسری شعارها در «قلاده‌های طلا» بود که دوست نداشتم. این شعارها در فیلم زیادی بود. «قلاده‌های طلا» فیلم خوش ساخت و استانداردی بود اما سیاست‌های فیلم بر دوش کارگردان و نویسنده است اما مخاطبان ما را نوک پیکان دیدند و آن اتفاقات افتاد. با این وجود من از مردمم متشکرم که من را نقد کردند و باعث پیشرفتم شدند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها