{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پول سازترین بازیگر زن سینمای ایران در سال ۹۷

پول سازترین بازیگر زن سینمای ایران در سال ۹۷
کدخبر : 11631

سارا بهرامی که با یک اظهار نظر جالب درباره یک شخصیت سینمایی و آن شلوار چارخانه پیاپی در چهلمین جشنواره فیلم فجر در صدر اخبار قرار گرفته از دنیای شخصی اش گفته است.

به گزارش هنر ام‌روز، اولین نقش‌های سینمایی‌اش را در سال‌های پایانی دهه ۸۰ بازی کرد اما برای اولین بار به طور جدی با بازی در فیلم "ایتالیا ایتالیا" دیده شد و برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تامیل نروژ دریافت کرد. سارا بهرامی را می گوییم.

او یک سال بعد برای بازی درخشانش در فیلم "دارکوب" موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد تا خود را به‌عنوان یک ستاره در سینمای ایران معرفی کند.

 سارا بهرامی روند رو به رشدش را آرام آرام طی کرد و حالا در رزومه اش عنوان‌ پول‌سازترین بازیگر زن سال ۹۷ را یدک می‌کشد. این خانم بازیگر در سال ۹۷ دو فیلم هزارپا و دارکوب را در سینماها داشت که مجموع فروش این دو فیلم به ۴۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان رسید و باعث شد بهرامی با اختلافی فاحش به‌عنوان پول‌سازترین بازیگر زن سال شناخته شود. بهرامی در هر دوی این فیلم‌ها ایفاگر نقش اصلی زن است و تأثیرگذاری او در فروش فیلم‌ها را نمی‌شود انکار کرد. 

خوش+تیپ+های+روزهای+چهارم+و+پنجم+چهلمین+جشنواره+فیلم+فجر

سارا بهرامی اما با فیلم علفزار که درباره تجاوز جنسی است در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

سارا که نقش قربانی اصلی تجاوز جنسی فیلم علفزار را بازی کرده، درباره نقش خود گفت: من برای نقش‌هایم معمولا برنامه ریزی خاصی از قبل ندارم. البته رویاها و خیال‌هایی دارم ولی برای این فیلم امکانی نبود که بتوانم با زنانی از جنس سارا در فیلم علفزار صحبت کنم. سارا این فیلم برای من ارزشمند است ولی این علاقه و ارزش‌مندی ارتباطی به تجاوز ندارد. لطفاً در این باره قصه نسازید. 

 

خوش+تیپ+های+روزهای+چهارم+و+پنجم+چهلمین+جشنواره+فیلم+فجر (1)

این کنایه طناز او سالن را ترکاند.

اما سارا بهرامی چند روز بعد با یک شلوار اسپرت چارخونه در کنار زانیار خسروی در سینماهای مردمی فجر هم دیده شد.

این هم ویدئو تازه او که بسیار دیده شده و از دنیای شخصی خودش می گوید.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها