{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رقابت ۲۱ فیلم برای اکران عید

رقابت ۲۱ فیلم برای اکران عید
کدخبر : 11828

تولیدات سه سال سینمای ایران به دنبال اکران نوروز.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، با نزدیک شدن به آخرین ماه سال ۱۴۰۰ رقابت برای اکران نوروزی بین فیلم‌های مختلف آغاز شده. سینماداران که دو سال سخت را در بحران کرونا پشت سر گذاشته‌اند با اکران نیمه دوم امسال به بازگشت مخاطبان به سالن‌ها امیدوار هستند و پیش‌بینی می‌شود اکران عید ۱۴۰۱ یک جهش دیگر در گیشه سینمای پس از کرونا باشد.

همین مساله باعث شده تولیدات مطرح سه سال گذشته حالا برای این اکران رقابت‌شان را آغاز کنند. نام‌هایی که حالا با آغاز دولت جدید علاوه برای شورای پروانه نمایش باید از سد شورای سه نفره هم بگذرند. امروز در جلسه شورای صنفی نمایش دفاتر پخش مختلف گزینه‌های اکران نوروزی شان را ارائه دادند.

فیلمیران پنج فیلم «روز صفر» ، «لامینور»، «مجبوریم» «آهنگ دو نفره» و «ملاقات با جادوگر» را ارائه داده. خانه فیلم «علف‌زار» و «دوزیست» را به عنوان گزینه‌های اکران نوروزی‌اش معرفی کرده. شایسته‌فیلم «مرد بازنده»، «شیشلیک» و «ملاقات خصوصی» را وارد رقابت اکران عید کرده، حوزه هنری «شادروان» و «موقعیت مهدی» و بانو فیلم هم کمدی «سگ بند» را برای این اکران معرفی کرده است.

در کنار این جمع دفاتر پخش دیگر هم فیلم‌هایی چون «قدغن»، «سوسن خانم کوید۱۹»، «گل بخودی»، «باباسیبیلو»، «والدین امانتی»، «من می‌ترسم» را به سورای صنفی نمایش ارائه داده‌اند تا بیست و یک فیلم برای یک اکران احتمالا هفت فیلمه رقابت کنند. اکرانی که باید دید فیلم‌هایش تا چه حد مطابق میل سینماداران و پخش‌کننده‌ها چیده می‌شود.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها