{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تدارکات خندوانه برای نوروز ۱۴۰۱

تدارکات خندوانه برای نوروز ۱۴۰۱
کدخبر : 11832

سرپرست شبکه «نسیم» درباره افول تولیدات تلویزیون بیان کرد که آمارها این افول را نشان نمی‌دهد اما سیاست تلویزیون کاهش تولیدات و افزایش کیفیت است.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدرضا خوشرو سرپرست شبکه نسیم  درباره اولویت‌های این شبکه و همچنین برنامه‌های ویژه آن برای نوروز 1401  بیان کرد: فرایند برنامه‌سازی زمان‌بر است و از مدت‌ها قبل تیم مدیریتی شبکه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشته است و بر اساس رویکرد جدید که از اواسط سال در سازمان صداوسیما شاهد بودیم تیم مدیریتی هم برنامه‌سازی‌اش را شروع کرده است.

وی درباره مشخص بودن برنامه‌های شاخص نوروز امسال عنوان کرد: در فرایند تولید گرفتاری‌هایی هست که باید رفع شود و هر چه به این بازه زمانی نزدیک‌تر شویم کنداکتور هم شفاف‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

خوشرو که پیش از این هم به عنوان مشاور معاون سیما فعالیت داشته است، در پاسخ به بلاتکلیفی تهیه‌کنندگان و افول برنامه سازی در طی چند ماه اخیر در صداوسیما تصریح کرد: ارقام و کارها نشان نمی‌دهد که وارد روند افولی شده‌ایم اما سیاست سازمان کاهش حجم تولید و افزایش کیفیت است و این شاید برای افکار عمومی واضح نباشد.

 برای احترام به وقت، ذائقه و سلیقه مخاطب، سازمان درصدد کاهش تولیدات و افزایش کیفیت است تا کارهای باکیفیت بیشتری داشته باشیم. با این حال ما به طور کلی کاهش تولید نداشته‌ایم، همواره برنامه‌سازی با جدیت هم دنبال می‌شود.

سرپرست شبکه نسیم درباره این شبکه و رویکرد جدید آن اظهار کرد: با توجه به شعار دوره تحولی صداوسیما یعنی «هویت محوری و عدالت‌گستری»، شبکه نسیم هم از مدت‌ها قبل همین مسیر را دنبال می‌کرده و ادامه می‌دهد. فرایند برنامه سازی بر همین اساس رخ می‌دهد.

وی درباره برنامه‌های ویژه «خندوانه» و «دورهمی» و جزئیات فعالیت نوروزی آن‌ها نیز گفت: همه در حال برنامه‌ریزی هستند که بتوانند رویکرد مناسبی در ارتقا و تعالی محتوا داشته باشند. تیم اتاق فکر خندوانه در حال حاضر برای برنامه نوروزی در حال برنامه‌ریزی است.

«خندوانه»+از+امشب+روی+آنتن+می_رود

خوشرو در پایان درباره ابقای مدیران کانال‌ها و گروه‌های شبکه نسیم نیز گفت: شبکه نسیم شبکه چابک و پویایی است و همه دوستان در تلاش هستند تا سیاست‌های سازمان به بهترین شکل ممکن محقق شود. ان‌شاءالله که همه نیروهای همراه با تیم شبکه نسیم که در این چارچوب فعالیت می‌کنند کار خود را با قوت ادامه دهند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها