{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هجوم مردم برای تماشای نمایشی با بازی مدیری و عطاران!

هجوم مردم برای تماشای نمایشی با بازی مدیری و عطاران!
کدخبر : 11978

کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، از روزگاری صحبت کرد که مردم برای تماشای نمایش پربازیگر «هملت» درِ سالن اصلی تئاتر شهر را شکستند!

به گزارش هنر ام‌روز، کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، از روزگاری صحبت کرد که مردم برای تماشای نمایش پربازیگر «هملت» درِ سالن اصلی تئاتر شهر را شکستند!

کاظم هژیرآزاد با اشاره به این که نقش‌های متعدد و پرتوش و توانی برای بازیگران هم‌سن و سال او در نمایشنامه‌های متعددی وجود دارد، چیزی که در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی به واسطه سناریوهای بی‌رمق کمتر شاهدش هستیم، می‌پرسد: «چرا نباشد؟! اتفاقا به عنوان مثال در نمایشنامه‌های شکسپیر فراوان است. خاطرم هست وقتی قطب‌الدین صادقی، نمایش «هملت» را روی صحنه برد، میکائیل شهرستانی نقش هملت را و آزیتا حاجیان نقش افلیا را و من نقش هوراشیو را بازی می‌کردیم.

کاظم+هژیرآزاد

نمایشی با تعداد بالای بازیگر که سال ۱۳۷۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و بازیگرانی چون شمسی فضل‌الهی در نقش گرترود، مهران مدیری در نقش لایرتیس، رضا عطاران در نقش گیلدسترن، فرهاد اصلانی و سعید آقاخانی در نقش ژنده‌پوش، درباری، شورشی، مینا لاکانی در نقش پرستار افلیا و... در آن حضور داشتند. استقبال تماشاگر از این اجرا آن‌قدر زیاد بود که خاطرم هست درِ تئاتر شهر را شکستند اما به ما بیش از ۱۱ شب اجرا ندادند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها