{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

این ستاره سینما راز خود را برملا کرد

این ستاره سینما راز خود را برملا کرد
کدخبر : 12028

پری در این کتاب خوانندگان را به پشت صحنه سریال "دوستان" می‌برد و با طنز همیشگی‌اش از مبارزه با اعتیاد می‌گوید.

به گزارش هنر ام‌روز، متیو پری ستاره سریال "دوستان" (Friends) تاریخ انتشار کتاب اتوبیوگرافیکال خود را اعلام کرد. پری که در "دوستان" نقش "چندلر بینگ" را بازی کرده، پیش‌تر گفته بود که نقش‌آفرینی مقابل مخاطبین حاضر در استودیو او را به‌شدت وحشت‌زده می‌کرده است.

پری فاش می‌کند که این کتاب تحت عنوان "دوستان، عشاق، و آن موضوع مهم وحشتناک" (Friends, Lovers, And The Big Terrible Thing) ۱ نوامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

او تصویر روی جلد کتاب را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید: "در گذشته چیزهای زیادی در مورد نوشته شده. فکر می‌کنم وقتش رسیده بود که مردم از خود من بشنوند. فراز و فرودها اوج و حضیض بودند. اما زندگی کرده‌ام تا [حقایق] قصه را بازگو کنم، اگرچه گاهی به نظر می‌آمد که چنین نخواهم کرد. و همه این مسائل در کتاب وجود دارد." پری به شوخی اضافه می‌کند:‌ "معذرت می‌خواهم که کتاب از نوع پاپ-آپ نیست."

matthew-perry-memoir-friends-300x300

به گزارش ۳۰نما، پری در ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران "دوستان" فاش می‌کند که ترس و وحشت از اینکه مبادا بینندگان حاضر در استودیو با شوخی‌هایش نخندند، احساس کرده که می‌خواهد بمیرد: "احساس می‌کردم که اگر نخندند می‌میرم. بدون تردید، احساسی طبیعی نیست، اما گاهی جمله‌ای را می‌گفتم و آن‌ها نمی‌خندیدند و من شروع می‌کردم به عرق ریختن و این تشنج را پیدا می‌کردم که اگر نخندند… وحشت می‌کردم." در واکنش به اظهارات پری، "لیسا کودرو" می‌گوید: "این حرف‌ها را برای ما نگفته بودی. به یاد نمی‌آورم که این چیزها را به ما بگویی." پری اضافه می‌کند: "هر شب همین احساس را داشتم."

پری در این کتاب خوانندگان را به پشت صحنه سریال "دوستان" می‌برد و با طنز همیشگی‌اش از مبارزه با اعتیاد می‌گوید. او فاش می‌کند که چگونه در آن شرایط گرفتار شده و چه عواملی تشدیدش می‌کردند. این اولین بار است که یکی از بازیگران سریال "دوستان" یک کتاب خاطرات منتشر می‌کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها