{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چرا مهران مدیری داور عصر جدید نشد؟

چرا مهران مدیری داور عصر جدید نشد؟
کدخبر : 12088

چند روزی است داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند؛ امین حیایی که به واسطه همدلی‌ها و نگاه بیشتر مشوقانه توانست از همان ابتدا اقبال بیشتری در میان شرکت‌کنندگان و حتی مخاطبان داشته باشد در این فصل هم باقی ماند و سه چهره جدید به داوران اضافه شدند.

به گزارش هنر ام‌روز، کارن همایونفر در بخش موسیقی جایگزین آریا عظیمی‌نژاد شد که کارنامه‌ای پررنگ و درخشان در تیتراژهای موسیقایی تلویزیونی و سینمایی دارد و انتخاب ویژه‌ای برای یک برنامه استعدادیابی می‌تواند باشد به ویژه که «عصر جدید» می‌توانست در این دور گرفتار عامه‌پسندی و کلیشه شود و برای جلب نظر مخاطبش سراغ خوانندگان پاپ برود، اما پرهیز از چنین انتخاب‌هایی حتماً قابل توجه و ارزشمند است.

ژاله صامتی نیز جایگزین رویا نونهالی شد که او هم طی این سال‌ها به واسطه کارنامه خود حضور پررنگ و خلاقانه‌ای در آثار نمایشی داشته است و این روزها هم درگیر بازی در «زیرخاکی» است.

چهره‌ای که با بیشترین واکنش‌ها مواجه شد مجید اسماعیلی بود که جاگزین بشیر حسینی شده است و حالا باید دید او چقدر می‌تواند از این برنامه به برندی برای خود تبدیل شود.

اما یکی از چهره‌های کنجکاوی‌برانگیزی که هر از گاهی حضورش به عنوان داور «عصر جدید» جنجال برانگیز می‌شد مهران مدیری بود که هنوز هم برخی امید دارند تا در فصل‌های بعدی او را در جایگاه داوران این برنامه ببینند.

ماجرای دعوت از مهران مدیری به عنوان «داور عصر جدید» هم در گفت‌وگویی که سال گذشته در برنامه «دورهمی» با احسان علیخانی انجام شد، کلید خورد و تا این اواخر هر بار به بهانه‌های مختلفی مطرح می‌شد.

نام مهران مدیری در این یک سال بارها در شبکه‌های اجتماعی و حتی فضای رسمی گمانه‌زنی می‌شد تا اینکه آخرین بار یک روزنامه خیلی جدی مدیری را یکی از گزینه‌های داوری «عصر جدید» مطرح کرد. این بار البته خیلی زود تکذیب شد و بلافاصله گزینه‌های اصلی داوری معرفی شدند.

با این حال با توجه به اینکه خود مدیری هم در گفت‌وگوی «دورهمی» به صراحت این پیشنهاد را نفی نکرده است و حتی مورد استقبالش هم بود، او کماکان می‌تواند یکی از گزینه‌های بالقوه و جذاب داوری «عصر جدید» حتی در فصل‌های بعدی باشد، اما او این روزها «دورهمی» را در تلویزیون و سریال‌هایی را هم در شبکه خانگی در دست دارد که احتمالاً به راحتی اجازه پروژه تلویزیونی دیگری را نمی‌دهد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها