{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

علی ضیا: معرفی چهره‌های مردمی مهم‌ترین کاری‌ است که در زندگی کرده‌ام

علی ضیا: معرفی چهره‌های مردمی مهم‌ترین کاری‌ است که در زندگی کرده‌ام
کدخبر : 12144

نشست خبری انتخاب چهره مردمی سال در برنامه فرمول یک برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز، علی ضیا مجری و تهیه کننده برنامه «فرمول یک» در این نشست گفت: «شاید مهم‌ترین کاری که من می‌توانم در زندگی خودم بکنم این باشد که چهره‌هایی را که بدون هیچ چشم‌داشتی به فکر کمک به همنوع هستند، بی ادعا از جان و مالشان گذشتند و در گذشته و اکنون برای ایران جنگیدند معرفی کنم. من بارها به همکارانم در «فرمول یک» گفته‌ام که شاید انتخاب چهره مردمی در تلویزیون دیده نشود و مردم هم از آن استقبال نکنند، اما واقعاً ارزشش را دارد که به خاطرش تلاش کنیم و بجنگیم.»

تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» درباره پخش این برنامه در هفته پایانی اسفند ماه نیز گفت: «ویژه برنامه تحویل سال «فرمول یک» از 22 اسفند هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و در طول هشت شب در کنار این 10 برگزیده مردمی، هنرمندان و ورزشکارانی که غالباً خودشان فعالیت اجتماعی دارند نیز مهمان برنامه هستند.

همچنین گلاره عباسی در این نشست گفت: «ما در طرح چهره‌ی مردمی ایران شنوای روایت‌هایی به وسعت ایران از مردمی بودیم که برای مردم این سرزمین از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و ذره‌ذره از وجودشان را برای ارتقای فرهنگ ایران به‌کار بستند. دوربین بسیاری از رسانه‌ها به تصاویر این افراد بدهکارند و حالا زمان آن فرارسیده که دوربین‌ها را به سمت آن‌ها بچرخانیم. کار خیر و خدمت به هم‌نوع قابل ارزش‌گذاری نیست اما ما برای ساده‌شدن فرایند انتخاب این مسئولیت خطیر را پذیرفتیم. هیات انتخاب برنامه‌ «فرمول یک» با حضور جمعی از فعالین فرهنگ، هنر، ورزش و سیاست پس از بحث و جمع‌بندی فراوان فعالیت 10 نفر از چهره‌های مردمی را شایسته حضور در مرحله‌ نهایی چهره‌ مردمی ایران می‌داند»

اکبر رجبی، موسس مجموعه‌ی «طلوع بی‌نشان‌ها»، رقیه رحمانی فعال محیط زیست، سروش صلواتیان فعال اجتماعی و خالق هشتگ جازموریان تنها نیست، عباس عربی فعال اجتماعی که تا به حال ۲۵۷ نفر را از چوبه‌ی دار نجات داده، حسنه عفراوی که برای بیش از ۸۰۰ نفر در منطقه‌ی هور اشتغال‌زایی کرده، امید قبادی پزشک متخصصی که فرهنگ اهدای عضو را ترویج می کند، ثریا مطهرنیا معلم نمونه‌ی کردستانی که نامزد دریافت بهترین معلم دنیاست، حسین موسوی روحانی مسجد شهر واوان و کارآفرین، نقی میرزایی نیکوکار قزوینی، شرمین نادرینویسنده و تصویرگر و مروج فرهنگ کتابخوانی.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها