{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پردیس احمدیه: وای به حالتان اگر تار مویی از سر بزرگ سینما کم شود

پردیس احمدیه: وای به حالتان اگر تار مویی از سر بزرگ سینما کم شود
کدخبر : 12277

پردیس احمدیه در فضای مجازی متنی جنجالی منتشر کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، در پی بستری شدن داریوش مهرجویی در آی سی یو ،پردیس احمدیه نوشت:

اگر تار‌مویی از سر بزرگ این سینما،داریوش خان مهرجویی کم بشود،وای به حالتان
نامه سرگشاده بازیگر لامینور برای محمد رضا فرجی

‎مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم
‎جناب اقای محمد رضا فرجی
‎مدیر کل محترم دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم
‎پُر واضح است که حتی ذره‌ای غم به وجودتان راه نمی‌دهید و با لبخندی بر لب به ریش همه کسانی که پشت درهای بسته اکران مانده‌اند نگاه میکنید.اما این‌بار راه را اشتباه رفته‌اید آقا! اگر تار‌مویی از سر بزرگ این سینما،داریوش خان مهرجویی کم بشود،وای به حالتان.
‎اگر چه که باز صدایی در دلم میگوید شما خم به ابرو هم نخواهید آورد.

‎به هر تقدیر می‌نویسم برای شما و هر مسیٔول دیگری،اِبایی از گفتن حقیقت ندارم که چه می‌کنید با کهنه‌کارهای این حرفه و تازه‌نفس‌ها.
‎امروز من با شما حرف میزنم با قلب داغدارم از رفتن دوستی،همکاری،مهربانویی از این حرفه،
‎با شماست روی سخنم از رفتن ایشان،چون اگر تدبیری اندیشیده بودید برای اینگونه حوادث در “شهرک‌‌سینمایی‌دفاع‌مقدس”،حتما که شاید دختری در آستانه سالی نو در کنار خانواده‌‌‌ش بود امااا دریغ از یک “بهداری” ساده..

‎مایه شرم است،خداوند به دادتان برسد.او شاهد و ناظر است و قاضی.شاید شما یک نفره مسیٔول همه اینهایی که گفتم نباشید،اما بهانه‌ای برای من بود بلکه به دست آن‌هایی که باید برسد.هر آن کس که دستی در این تصمیمات دارد از چشم خدا پنهان نمیماند.
‎در آخر بگم،بنده عادت کرده‌ام در این سالها به ماندن فیلم‌هایم در گرداب اکران یکی پس از دیگری،اما دلم میخواهد بدانم آیا از تاثیر تصمیمات خود بر زندگی حداقل “یک” جوان با خبرید؟! تا حالا سوال کردید از خودتان که با یک امضا چه اتفاقاتی برای چه ادم‌هایی رقم می‌زنید؟!

 بگذریم،حرف من این نیست،عرض کردم که عادت کرده‌ام.من دلِ داغدارم پر تر از این حرفاست از شما،باکی از‌ پاسخ دادن حضوری ندارم.
‎لطفا جوابگوی خانواده داغدار فاطمه رجب،بچه‌های گروه نوبت لیلی،غم دل مهرجویی بزرگ و خیلی‌های دیگه باشید.پیشاپیش تشکر میکنم از همراهی شما
‎ارادتمند
‎پردیس احمدیه
‎یا علی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها