{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رامبد جوان به فیلم داریوش مهرجویی واکنش نشان داد/چه کنیم با زخم‌های شما؟

رامبد جوان به فیلم داریوش مهرجویی واکنش نشان داد/چه کنیم با زخم‌های شما؟
کدخبر : 12284

رامبد جوان با بازنشر ویدئوی داریوش مهرجویی که در آن با حال و احوالی پریشان و غمزده از متولیان سینمای ایران و مسئولین وزارت ارشاد در مورد دلیل رفتارشان با «لامینور» می‌پرسد، پرسید «چه کنیم با زخم‌های شما، استاد مهرجویی؟!»

به گزارش هنر ام‌روز، «لامینورِ» داریوش مهرجویی تولید سال ۱۳۹۸ بود. این فیلم همان زمان برای اکران نوروز ۱۳۹۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت اما این امر با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها محقق نشد. در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اکران «لامینور» در نوروز ۱۴۰۱ شد و حتی شورای صنفی نمایش در ابتدا نام این فیلم را جزو فهرست اکران نوروزی قرار داد اما در نهایت مسئولان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند که مجوز نمایش این فیلم قدیمی و باطل شده است.

در واکنش به این اتفاق، داریوش مهرجویی ویدئویی منتشر و در آن اعلام کرد همراه با دستیارش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحصن خواهد کرد. 

این اتفاق واکنش هنرمندان و از جمله رامبد جوان را در پی داشت که با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «ما سال‌ها و شاید دهه‌ها به آقای داریوش مهرجویی نگاه کردیم. از فیلم‌هایش و خودش یاد گرفتیم. او بزرگ سینمای ماست. این حال او، یعنی اندوه عمومی سینماگران ایرانی. این حال او یعنی تزریق ناامیدی به اهل هنر و تمام کسانی که دلی در سینه دارند و بابت ناراحتی کارگردان بی‌نظیر سینمای ما، غصه می‌خورند. چه کنیم با زخم‌های شما، استاد مهرجویی؟ غمگینیم برایتان.» 

 

5671043

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها