{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زباله گردی مدل مشهور لباس خبرساز شد

زباله گردی مدل مشهور لباس خبرساز شد
کدخبر : 12421

لونی ویلیسون، همسر سابق جرمی دان جکسون (بازیگر سریال مشهور گاردساحلی) که تا چند سال قبل مدل لباس شنا و مورد توجه رسانه ها بود و اکنون بی خانمان شده و در زباله ها به دنبال غذا می گردد.

به گزارش هنر ام‌روز، شاید برای بسیاری از مردم دنیا خصوصا زنان ورود به دنیای مد بسیار جذاب باشد. تصور عموم مردم این است که با ورود به این صنعت در کنار ثروتی افسانه ای به شهرتی جهانی خواهند رسید، اما واقعیت چیز دیگری است. 

به عنوان نمونه چند سال قبل بود که خبر مرگ ایزابل کارو مانکن مشهور فرانسوی خبرساز شد. دختری جذاب که در اثر بیماری آنورکسیا (بی اشتهایی عصبی) فوت کرد.

 

اکنون تصاویر زباله گردی لونی ویلیسون توجه همه را به خود جلب کرده است. چند روز قبل تصاویری از لونی ویلیسون 38 ساله، منتشر شد که در خیابانها زباله گردی می کند.

دیلی میل در گزارشی نوشت که لونی ویلیسون، همسر سابق جرمی جکسون، ستاره سریال Baywatch (گاردساحلی)، در حال راه رفتن با پای برهنه و جستجو در سطل زباله در خیابان های لس آنجلس دیده شد.

چند سالی بود که از این مدل لباس سابق خبری نبود اما گفته می شود وی از نزدیک به شش سال قبل بی خانمان شده است.

 

این زن 38 ساله که زمانی یک سلبریتی شناخته شده بود و تصاویر او روی جلد مجله های مشهور دنیا قرار داشت، پس از چند سال بی خانمان شده و چنان لباس های مندرسی پوشیده بود که بدون کفش قابل شناسایی نیست.

11811

11810

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها