{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

راز مشکل چشم پوریا شکیبایی برملا شد

راز مشکل چشم پوریا شکیبایی برملا شد
کدخبر : 12577

پوریا شکیبایی پسر زنده یاد خسرو شکیبایی که به تازگی با بازی در سریال برف بی صدا می بارد مورد توجه قرار گرفته است، مشکلی در چشم دارد که ماجرای آن را فاش کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، پوریا شکیبایی فرزند زنده یاد استاد خسرو شکیبایی دیشب در برنامه عیدانه شبکه سه سیما حضور یافت و با احسان علیخانی مجری برنامه به گپ و گفت نشست. در گفتگوی پوریا شکیبایی و احسان علیخانی این بازیگر نوظهور که به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد بازی درخشانی از خود ارائه داده است.

 

پوریا شکیبایی توضیح داد: من اعتماد به نفسم خیلی پایین بود، پدرم خیلی دوست داشتند بازی کنم و در چند پروژه از من خواستند به دلیل شباهتم، جوانیشان را بازی کنم، من به دلیل چشمم و افتادگی پلکم اعتماد به نفس نداشتم.

مشکل-چشم-پوریا-شکیبایی

علیخانی در ادامه صحبت هایش از پوریا شکیبایی علت افتادگی پلکش را سؤال کرد و پوریا شکیبایی در این باره عنوان کرد: از بدو تولد زمانی که من به دنیا آمدم، عضله پلکم میکروبی و فلج شد. من تصور می کردم چطور ممکنه یه همچین قیافه ای در پرده سینما ظاهر بشه و خودم رو انقدر دوست نداشتم. پدرم در مورد چشمم می گفتند که این زیبایی توست اما من هیچ وقت این حرف رو خریدار نبودم تا اینکه از فوت پدرم خیلی گذشت و من یک جایی به یک بخششی رسیدم و خودم رو بخشیدم و سعی کردم که بگم هر آن چیزی که من دارم، خدادادی است.

مگر می شود در آفرینش اتفاق زیبایی نیافتد و من فکر می کنم همه ما زیباییم و خدا همه را زیبا آفریده است و در کل آفرینش را زیبا می بینم به همین دلیل یک جایی قبول کردم این منم، میرم جلو و یک جایی برای من هست که می تونم خودم رو نشان بدم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها