{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پرویز پرستویی از تهیه‌کننده «بی همه چیز» انتقاد کرد

 پرویز پرستویی از تهیه‌کننده «بی همه چیز» انتقاد کرد
کدخبر : 12585

همزمان با پایان اکران فیلم «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، پرویز پرستویی به تندی از جواد نوروزبیگی تهیه ‌کننده این فیلم انتقاد کرد و مشکلات تبلیغاتی فیلم را مربوط به بی کفایتی او دانست. در یادداشت پرستویی آمده:

به گزارش هنر ام‌روز، همزمان با پایان اکران فیلم «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، پرویز پرستویی به تندی از جواد نوروزبیگی تهیه ‌کننده این فیلم انتقاد کرد و مشکلات تبلیغاتی فیلم را مربوط به بی کفایتی او دانست. در یادداشت پرستویی آمده:

محسن عزیز خسته نباشی. اگر فیلم تبلبغات محیطی نداشت، اگر یک ثانیه تیزر تلویزیونی نداشت، اگر و هزاران اگر دیگر از بی کفایتی تهیه‌کننده بود. که نه در تولید فیلم حضور داشت و نه در اکران. حیف که خستگی کار در تن‌مان ماند.

 

فیلم به این خوبی حتی در کشورهای همسایه هم نمایش داده نشد. آن هم از عدم تلاش و بی‌کفایتی تهیه‌کننده بود. از تهیه‌کننده‌ای که با یک دست، یک وانت هندوانه بر می‌دارد بیش از این نمی‌توان توقع داشت و شما همچنان سکوت کردی. 

خدا قوت، خسته نباشی، اگر ما هم در اکران حضور نداشتیم به خاطر تهیه‌کننده‌ات بود که نامش بود و خودش نبود. ان‌شالله که دیگر گیر چنین تهیه‌کننده‌ای نیفتی..

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها