{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شهاب حسینی: تعداد فیلم هایی که شایستگی حضور در بخش سودای سیمرغ را داشتند به تعداد انگشت های دو دست نبود

شهاب حسینی: تعداد فیلم هایی که شایستگی حضور در بخش سودای سیمرغ را داشتند به تعداد انگشت های دو دست نبود
کدخبر : 12599

شهاب حسینی: من «همرفیق» را در دوران کرونا اجرا و کارگردانی کردم تا در آن شرایط کمی آدم ها را به هم نزدیک کنم.

به گزارش هنر ام‌روز، شهاب حسینی به عنوان اولین مهمان برنامه نوروزی « رو ب رو» با حضور در استودیو «فیلم نیوز مدیا» درباره تمام اتفاقات و حاشیه هایی که این روزها پیرامونش ایجاد شده حرف زد. او در این گفت وگوی تصویری که در اول فرودین ماه ۱۴۰۱ در مدت زمان ۶۵ دقیقه پخش شد نکاتی را عنوان کرد که فهرست وار آنها را مرور می کنیم.



عده ای بعد از انتشار ویدیو ، کمی شیطنت کردند و با تفسیرهای خودشان تیترهای از قبیل شهاب حسینی از بازیگری خداحافظی کرد از آن ویدیو استخراج کردند. در حالیکه من در آن ویدیو به شرایط حاکم بر تولیدات سینمای ایران معترض بودم.
 بعد از فیلم «ساکن طبقه وسط» چهار فیلم دیگر هم جلوی دوربین بردم که هیچکدام از آنها هنوز اکران نشده اند. دو فیلم در ایران ساختم که یکی از آنها « مقیمان ناکجا» است و دیگری فیلمی است که فعلا اطلاعاتی از آن را نمی خواهم رسانه ای کنم. علاوه بر این ها دو فیلم هم در امریکا و به زبان انگلیسی کارگردانی کرده ام.

 نمی دانم در «همرفیق» چقدر موفق بودم، من آن برنامه را در اوضاع کرونا اجرا و کارگردانی کردم تا در آن شرایط کمی آدم ها را به هم نزدیک کنم. در آن برنامه سعی کردم خود واقعی ام باشم. خود شهاب حسینی. از اینکه مردم دائم با نقش هایم می شناسند و صدایم می کنند خسته شده بودم و دوست نداشتم دیگر مرا قباد صدا کنند.

 تعداد فیلم هایی که شایستگی حضور در بخش سودای سیمرغ را داشتند به تعداد انگشت های دو دست نبودند. بعضی از این فیلم ها آنقدر ضعیف بودند که تا آخر نتوانستم آنها را ببینم.

 بازی امین حیایی آنقدر کنترل شده و حساب شده و تکنیکی بود که اصلا انتخابش جای هیچ بحثی را باقی نمی گذاشت.

 پژمان جمشیدی حالا جز بازیگران خوب سینماست و بازی درخشان و خوبی در فیلم «علفزار» داشت. یک بازی کنترل شده و دقیق و ما او را نامزد کردیم که نشان دهیم بازی درخشانش را دیده ایم.

 از طرف وزیر ارشاد، ریس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره هیچ سفارشی برای حضور انتخاب فردی یا فیلمی نشد ، فقط در یک مورد تماسی با بنده گرفتند که اگر امکان دارد فلان بازیگر نامش در جمع نامزدها باشد، که من مخالفت کردم و این اتفاق نیفتاد.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها