{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر هالیوود در اندیشه جنگیدن با روسیه/ اسلحه به دست می‌گیرم بدون زره/ در عراق امکان داشت کشته شوم

بازیگر هالیوود در اندیشه جنگیدن با روسیه/ اسلحه به دست می‌گیرم بدون زره/ در عراق امکان داشت کشته شوم
کدخبر : 13087

او که برای ساخت مستند به اوکراین رفته بود می‌گوید: تنها دلیل ممکن برای ماندن بیشتر در اوکراین می‌توانست به دست گرفتن اسلحه باشد، شاید بدون زره، برای اینکه به عنوان یک خارجی، ترجیح می‌دهید زره را به یکی از شهروندان رزمنده بدهید که چنین چیزی ندارند یا رزمنده‌ای که می‌تواند مهارت بیشتری نسبت به من دارد، یا یک مرد جوان‌تر یا زنی که بتواند بیشتر بجنگد یا هرچه.

به گزارش هنر ام‌روز، شان پن می‌گوید حضور در میادین نبرد مقابل روسیه و پیوستن به نیروهای مقاومت اوکراین را بررسی کرده است. پن در مصاحبه با مجله «هالیوود آتنتیک» می‌گوید: «من مثل ژورنالیست‌های مناطق جنگی نیستم که ماه‌ها یا سال‌ها در جایی که واقعاً وضع خراب است می‌مانند، و هیچ‌وقت کسی نبوده‌ام که چاره‌ای جز ماندن و زندگی در آن‌جا ندارد. سرباز هم نیستم. از نظر آماری، هیچ‌وقت ریسک نکرده‌ام. و این شامل بغداد سال ۲۰۰۳ می‌شود، وقتی که در «منطقه سبز» تنها بودم. حدود پنج روز آن‌جا بودم. احتمال کشته شدن یک در ۱۰۰ بود.»

پن اضافه می‌کند: «تنها دلیل ممکن برای ماندن بیشتر در اوکراین می‌توانست به دست گرفتن اسلحه باشد، شاید بدون زره، برای اینکه به عنوان یک خارجی، ترجیح می‌دهید زره را به یکی از شهروندان رزمنده بدهید که چنین چیزی ندارند یا رزمنده‌ای که می‌تواند مهارت بیشتری نسبت به من دارد، یا یک مرد جوان‌تر یا زنی که بتواند بیشتر بجنگد یا هرچه. [...] اما اگر در اوکراین بوده باشید، [جنگیدن] به ذهن شما خطور می‌کند. و شاید فکر کنید که در چه قرنی زندگی می‌کنید؟ چون چند روز پیش در یک پمپ بنزین در برنتوود بودم و حالا در مورد آماده جنگ شدن علیه روسیه فکر می‌کنم؟ چه شده؟»

به گزارش ۳۰نما، بازیگر سریال «شعله‌ور» (Gaslit) ادامه می‌دهد: «به نظر من می‌توان فریفته یک نبرد شد اما از لحاظ ذهنی به‌شدت ضد-جنگ بود. اگر جنگ دیده باشید – من کمی دیده‌ام – وقتی درونش یا نزدیکش هستید، یک مناسک گذار به وجود می‌آید که باعث می‌شود پرسش‌هایی ابتدایی از خودتان بپرسید: چگونه باید واکنش نشان دهم؟ آیا به اندازه کافی اکسیژن به مغزم می‌رسد که تصمیم درستی بگیرم؟ آیا از نظر روانی و عاطفی از جنگ آسیب خواهید دید؟ چرا که همیشه برای شما و عزیزانتان هزینه دارد.»

پن اخیراً ادعا کرده بود که اگر «ولودیمیر زلنسکی» در مراسم اهدای جوایز آکادمی حاضر نشود، تندیس اسکارش را مقابل انظار عموم ذوب می‌کند.

سریال «شعله‌ور» پن ۲۴ آوریل از استارز پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها