{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نام‌ های جدید در ترکیب مدیران تلویزیون/ چه کسانی می‌روند؟

نام‌ های جدید در ترکیب مدیران تلویزیون/ چه کسانی می‌روند؟
کدخبر : 13106

در جدیدترین گمانه‌هایی که از تغییرات مدیران صداوسیما شنیده می‌شود قرار است همه مدیران شبکه‌ های اصلی تلویزیون تغییر کنند.

به گزارش هنر ام‌روز، از جدی‌ترین گزینه‌هایی که در این زمینه مطرح شده سعید اشناب است که این روزها مدیریت شبکه پنج را بر عهده دارد و ظاهرا از این شبکه به شبکه یک کوچ می‌کند و نامش همچنان در لیست مدیران شبکه‌های تلویزیونی وجود دارد.

از طرفی محمدرضا جعفری‌جلوه که جزو بازنشسته‌های سازمان نیز محسوب می‌شود، از شبکه دو کنار خواهد رفت و حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» و از چهره‌هایی که با جشنواره فیلم «عمار» شناخته شده است، اصلی‌ترین گزینه‌ای است که به عنوان جایگزین او مطرح است.

علی فروغی از مدیرانی است که همچنان مسئولیت مدیریت شبکه سه را برعهده خواهد داشت اما حسین شاهمرادی که سابقه برنامه‌سازی در شبکه چهار را دارد و در چند سال اخیر در انتشارات امیرکبیر حضور داشته است برای شبکه چهار و علی عبدالعالی در شبکه آموزش، محمدرضا رضاپور از روزنامه‌نگاران حوزه فرهنگ که سابقه سردبیری مجلات و برنامه‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر را داشته است برای شبکه نمایش از دیگر نام‌هایی هستند که در گمانه‌زنی‌ها برای ترکیب مدیران جدید صداوسیما مطرح شده‌اند.

صادق باطنی نیز که این سال‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای و تهیه‌کنندگی و طراحی برخی برنامه‌های تلویزیونی در حوزه نوجوان و همچنین مدیریت موسسه شهید آوینی صداوسیما فعالیت داشته است از جمله کسانی است که نامش برای مدیریت شبکه امید مطرح شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها