{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهترین و محبوب ترین بازیگر مرد سال ۱۴۰۰ از نگاه مخاطبین کیست؟

بهترین و محبوب ترین بازیگر مرد سال ۱۴۰۰ از نگاه مخاطبین کیست؟
کدخبر : 13164

در سال 1400 بهترین بازیگران مرد ایرانی پرویز پرستویی ، جواد عزتی و پژمان جمشیدی شناخته شدند؛ اما جواد عزتی در صدر بهترین ها قرار گرفت.

به گزارش هنر ام‌روز، «جواد عزتی» در هر بازی‌اش بخش عمیقی از خودش و نقش را با هم ارائه می‌کند. او در «آتابای» علیرغم عدم شناختش از زبان تُرکی ، بغض‌ها و حلقه‌ی اشکش را به سان مردمان آن خطه بروز می‌دهد و در عین حال صمیمیت نقش‌آفرینی همیشگی‌اش را حفظ می‌کند.

او با این نقش کوتاه نشان داد مدت زمان روی پرده بودن مهم نیست؛ مهم کیفیت بازی بازیگر است. عزتی در «خورشید» با یک بازی ناتورالیستی از قد و قامت یک معلم تیپیکال فراتر می‌رود و شخصیت آن را به تماشاگرش نزدیک می‌کند. به خاطر همین ویژگی‌ها باید گفت: «او در قله‌ی محبوبیت به سر می‌برد.»

عزتی از مرحله اول تا فینال در مقابل رقبایش نزدیک به ٧٣٩ هزار رٲی بدست آورد و در مرحله‌ی فینال در رقابتی سخت با پژمان جمشیدی و پرویز پرستویی توانست به عنوان بهترین بازیگر مرد سال ۱۴۰۰ از نگاه مخاطبین «سینمانوین» انتخاب شود.

بازیگری که با سریال «زخم کاری» مجموع بازی‌های سالهای اخیرش را به برآیندی باشکوه رساند و انبوه مردم هم شاهد این موفقیت بودند.

جواد_عزتی می‌داند سادگی ، روانی و یکی شدن با نقش و از بین بردن فاصله اجرا کننده با اجرا همه از ویژگی‌های بازیگری در اعماق هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها