{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حسین سلیمانی: در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نیاز به همسو شدن مردمانش دارد

حسین سلیمانی: در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نیاز به همسو شدن مردمانش دارد
کدخبر : 13245

حسین سلیمانی می‌گوید: اکنون در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نیاز به همسو شدن مردمانش دارد تا به خود و دیگران کمک کنند. این کار با رفتار مناسب ما با خود امکان‌پذیر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، حسین سلیمانی ـ بازیگر ـ  درباره‌ی آلبوم مشترکش با حامد شمس اظهار کرد: ساخت آلبوم مشترک من و حامد شمس به نام «نامه‌ها» به صورت اتفاقی و از ترکیب کتابی که خوانده بودم با برخی داستان‌های زندگی‌ام آغاز شد. پس از ایده پردازی من ماجرا را برای حامد شمس تعریف کردم و با استقبال او مواجه شدم. متاسفانه در مدت اخیر به دلیل مشغله کاری و فعالیت بالا نتوانستم بر روی آن کار کنم اما تمایل دارم حتما بیشتر در این حوزه فعالیت داشته باشم.

سلیمانی که در سریال در حال پخش «جناب عالی» ایفای نقش کرده، با حضور در برنامه جشن رمضان، درباره این سریال هم گفت: طی مدت زمان اخیر پیشنهادات کاری بسیاری به من شد که برخی از آن‌ها را قبول کردم و مابقی آن‌ها را نپذیرفتم. در این مدت انتخاب پیشنهادات برایم کار دشواری بود اما «جناب عالی» پروژه‌ای بود که جسارت بالایی داشت که با مخالفت‌های بسیاری روبه‌رو بود و باعث شد حس خوبی به آن داشته باشم. خوشبختانه این سریال با وجود مخالفت‌ها اکنون پخش می‌شود و بازدیدکنندگان بسیاری دارد. همکاری با افرادی مانند عادل تبریزی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه‌خواه، خانم وقاری و دیگر دوستان بسیاری تجربه خوب و مفرحی بود. ما ۸۸ درصد رضایت بیننده داشتیم و بازخوردهای بسیاری مثبتی کسب کردیم.

این بازیگر درباره لجبازی با برخی افراد در مقابل توصیه به صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: روایتی است که در آن مردم یک روستا به دلیل کمبود آب از ریش‌سفید آن‌جا کمک خواستند؛ زمانی که آن عالم پیشنهاد ساخت سد را به آن‌ها داد، مردم روستا تصور کردند که شیخ منظور آن‌ها را متوجه نشده است. زمانی که مجددا از او پرسیدند به مردم گفت تا نماز باران بخوانند. خواندن نماز باران باعث بارش شدید و سیل آمدن شد. پس از آن‌ که مردم باری دیگر به نزد شیخ رفتند به آن‌ها گفت که به شما توصیه کرده بودم که سد بسازید.

وی افزود: این داستان نشان می‌دهد که خداوند تمامی شرایط را در نظر گرفته است اما این ما هستیم که به تمامی جوانب فکر نمی‌کنیم و باعث ایجاد ضرر به خود می‌شویم. اکنون در سرزمینی زندگی می‌کنیم که نیاز به همسو شدن مردمانش دارد تا به خود و دیگران کمک کنند. این کار با رفتار مناسب ما با خود امکان‌پذیر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه پنج سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور مهوش وقاری، بازیگر پیشکسوت کشور و حسین سلیمانی، بازیگر جوان سریال «جناب عالی» به روی آنتن رفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها