{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهوش وقاری: هیچ زمان تصور نمی‌کردم، حرفه‌ای بازیگری کنم

مهوش وقاری: هیچ زمان تصور نمی‌کردم، حرفه‌ای بازیگری کنم
کدخبر : 13246

مهوش وقاری که رشته تحصیلی‌اش علوم سیاسی است، می‌گوید که هیچگاه در این رشته کار نکرده است. او تاکید می‌کند که با وجود علاقه به این رشته از روز اول متوجه شده است که تمایلی به قدم گذاشتن در چنین مسیری ندارد؛ چراکه فضای دشواری داشت.

به گزارش هنر ام‌روز، او در عین حال می گوید: در گذشته تصور نمی‌کردم که هیچ زمان به صورت حرفه‌ای بازیگری کنم اما از آنجا که همواره به این کار علاقه داشتم، می‌توانم بگویم به صورت اتفاقی در این حوزه قدم نگذاشتم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مهوش وقاری ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ـ گفت: من از ابتدای دوران جوانی در چند حوزه فعالیت داشتم و به خاطر دارم زمان دانشجویی علاوه بر تحصیل در رشته علوم سیاسی، کارهای هنری در سینما نیز انجام می‌دادم. در گذشته تصور نمی‌کردم که هیچ زمان به صورت حرفه‌ای بازیگری کنم اما از آنجا که همواره به این کار علاقه داشتم، می‌توانم بگویم به صورت اتفاقی در این حوزه قدم نگذاشتم و از ابتدا تمایل داشتم چنین اقداماتی را صورت دهم. من در زمینه تحصیل خودم (علوم سیاسی) فعالیتی نداشتم؛ چرا که با وجود علاقه به آن از روز اول متوجه شدم تمایلی به قدم گذاشتن در چنین مسیری را ندارم چراکه فضای دشواری داشت.

وقاری در ادامه درباره نقش‌آفرینی در سریال در حال پخش «جناب عالی» گفت: این سریال یکی از خوش‌شانسی‌های من بود که پس از سال‌ها فعالیت نکردن آغاز شد. خوشبختانه این پروژه تیم بسیار عالی داشت که احساس یک خانواده را به من انتقال می‌داد. تمامی همکاران حاضر در این سریال باعث شدند و احساس خوبی به پروژه و فعالیت خود در آن داشته باشم.

بازیگر پیشکسوت گفت:‌ خاطره‌های بسیاری از آقای قاضی‌مرادی وجود دارند و از آنجایی که سال گذشته ایشان از دنیا رفتند فکر کردن به آن‌ها کمی دشوار است. ما طی دوران فعالیت خود نقش‌هایی را نیز به عنوان زوج انتخاب کردیم که با موفقیت نیز روبه‌رو شدند.

وی افزود: من بسیار اهل مدارا کردن هستم و تمامی کارهایی که برای بهبود محیط زیست و کشور، مانند صرفه جویی در مصرف آب، زده می‌شوند را رعایت می‌کنم. در نتیجه هیچ موقع با توصیه‌ها مقابله نمی‌کنم و اهل لجبازی نیستم به همین دلیل فعالیت‌های مفید کوچک را انجام می‌دهم.  

در این برنامه حسین سلیمانی، دیگر بازیگر سریال جنابعالی هم حضور داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها