{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سناریوی تکراری ممنوعیت‌های بدون توضیح

سناریوی تکراری ممنوعیت‌های بدون توضیح
کدخبر : 13341

درباره سروش صحت و اولین حذف احتمالی مدیران تازه صدا و سیما.

یه گزارش هنر ام‌روز، یادداشتی از دنیا خمامی

یک: روزهای گذشته در برخی از رسانه ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حضور سروش صحت در برنامه «کتاب باز» با موانعی روبرو شده و دیروز مدیر شبکه نسیم گفت برای حضور صحت مشکلی وجود ندارد اما تلویحا به کنار گذاشتن او هم اشاره کرد و حالا نمیدانیم مثل حکایت معروف دم‌ خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

دو: ما در این سوی خط با صحتی مواجه هستیم که نه فعالیت سیاسی دارد، نه روی آنتن تلویزیون صحبتی خارج از خطوط کرده ، نه در اینستاگرام فعالیت چندانی دارد و نه اساسا متعلق به جناح و دسته فکری خاصی ست. مردی بی حاشیه و متین که مجری کارشناسی کتاب خوان و برای هدایت کتاب‌باز بهترین گزینه است . گزینه ای که موضع‌گیری حمایتی وحید یامین پور میتوان فهمید که هم جریان انقلابی آن را میپسندد هم توده مردم با استقبال زیادی که از این برنامه نشان دادند خواهان حضور او در فصل جدید هستند.

سه: پس باز هم باید با تاکید پرسید که مشکل کجاست؟ مساله این است که مطابق همیشه فردی را که مردم دوست دارند و به آن اقبال نشان دادند حذف شود؟ آیا ماجرای عادل فردوسی پور حالا برای سروش صحت قرار است تکرار شود؟ گزینه جایگزین سروش صحت بی شک بزرگ ترین ضربه ای است که به این برنامه میتوان زد کمااینکه پیش از این هم امیرحسین صدیق نتوانست هادی خوبی برای برنامه باشد. برند کتاب باز با سروش صحت شکل گرفته همان اندازه که برند خندوانه با رامبد جوان ، نود با عادل فردوسی پور ، عصر جدید با احسان علیخانی و…. در ذهن مردم ساخته شده است.

چهار: در راستای تاکید بزرگان کشور بر کتاب و کتاب خوانی و توفیق این برنامه در جذب مخاطب گسترده انتظار می‌رود که پیمان جبلی و وحید جلیلی این دستاورد بزرگ سیما را احیا و حتی نزدیک به اشتباه بزرگ از دست دادن سروش صحت و کتاب باز نشوند . سناریوی گذشته پشت کردن به مردم را حداقل این بار با این برنامه دغدغه مند تکرار نکنید . هرچند که ما به گفته چند ماه پیش جبلی مبنی بر اینکه «هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نخواهیم داد» امیدواریم و منتظر تصمیمی درست و بخردانه در این باب هستیم تا ببینیم آیا اقای جبلی سروش صحت ، ایرج طهماسب و عادل فردوسی پور را جزو ظرفیت ها میداند یا خیر؟

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها