{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

غزل شاکری قبل از معروف شدن چگونه بود؟

غزل شاکری قبل از معروف شدن چگونه بود؟
کدخبر : 13394

غزل شاکری از بازیگران محبوب و بی حاشیه سینمای ایران است که این روزها نقش همسر امیرکبیر در سریال جیران را دارد و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش هنر ام‌روز، غزل شاکری دختر آرام و بدون حاشیه سینمای ایران است که به تازگی در سریال جیران، در نقش ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه قاجار و همسر امیرکبیر درخشیده است.

غزل-شاکری (1)

این تصویر آخرین پست خانم بازیگر نیست اما حال و هوای عکس بقدری دوست داشتنی بود که حیفمان آمد این حس خوب را به شما مخاطبان عزیز منتقل نکنیم.

غزل شاکری دختر زنده یاد فرشته طائر پور (تهیه‌ کننده و فیلمنامه‌نویس) در روزهای گذشته تصویری از کودکی خود با روسری بزرگی به سر و گردنبندی عجیب بر گردن در حال تخمه شکستن منتشر کرد و نوشت:

شاید سیزده بدر روزی

در هیئت عروسکی پارچه ای

زیر سایهٔ خانواده و طبیعت

بی تفاوت به ماجراهای زمانه

 

و مشغول شکستن تخمه ...

بچگی-غزل-شاکری

غزل شاکری بازیگر سینما متولد 22 اسفند 1357 در تهران است. او از همان دوران کودکی در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی و یکسال بعد در فیلم گلنار ایفای نقش نمود. بازی در نقش گلنار، غزل را چنان به شهرت رساند که بعد از سال ها باز هم خیلی ها او را با نام گلنار بیاد می آورند. او از دوران کودکی خود خاطرات زیادی دارد و می گوید با خواهر و برادرم به همراه دختر و پسر خاله هایم از بچگی در خانه مادر بزرگ باهم بزرگ شده ایم.

او در آثار مختلفی مانند وقتی همه خواب بودند، سارا و آیدا، شهرزاد، جیران، سازهای ناکوک، بانوی عمارت و... حضور داشته است و علاوه بر بازیگری در پشت صحنه سینما در حوزه طراحی صحنه و لباس حضور داشته و در موسیقی و خوانندگی هم همکاری زیادی با آهنگسازان بنام و خوش ذوق دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها