{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امین تارخ از بازیگرانِ سریالِ تُرکی «عشق ممنوع» تعریف و تمجید کرد

امین تارخ از  بازیگرانِ سریالِ تُرکی «عشق ممنوع» تعریف و تمجید کرد
کدخبر : 13446

امین تارخ با ستایش از بازیگرهای سینما و تلویزیون ترکیه، به کیوانچ تاتلیتوغ و برن سات اشاره کرد که با سریال «عشق ممنوع» به شهرت رسیدند.

به گزارش هنر ام‌روز، امین تارخ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، از ۲۶ فروردین، یک کارگاه بازیگری را به مدت ۵ روز در دانشگاه توپقاپی ترکیه برگزار کرد و به ایرانیان علاقه‌مند مقیم در آن کشور، آموزش داد.

این بازیگر پیشکسوت که شاگردان بسیاری را در ایران آموزش داده و به سینما معرفی کرده است، در گفت‌وگویی تصویری، درباره شناخت خود از بازیگران ترکیه‌ای گفت: «آن‌ها را شاید خیلی به اسم نشناسم ولی بازی‌های‌شان را دیده‌‍‌ام.»

او ادامه داد: «برای مثال، کیوانچ تاتلیتوغ یکی از آن بازیگرهاست که در سریال «عشق ممنوع» بیشتر همچون یک مدل بود و قابلیت‌های بازیگری آن‌چنانی نداشت. اما، او پس گذراندن دوره‌های آموزشی در آمریکا یا اروپا، در سریال «کوزی و گونِی» بسیار فوق‌العاده عمل کرد که نشان می‌داد آن آموزش‌ها تاثیر مثبت داشته است.»

تارخ افزود: «برن سات هم که در «عشق ممنوع» حضور داشت، بازیگر بسیار قابلی است.»

این مدرس بازیگری در پایان گفت: «در کل ترک‌ها، خیلی بازیگرهای خوبی دارند. با این حال تنها تعداد مشخصی از بازیگران در سریال‌های آن‌ها بازی می‌کنند، شاید این نشان می‌دهد که جوانان دیگری هستند که در پشت درهای تولیدات تلویزیونی و سینمایی مانده‌اند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها