{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نام نادر طالب‌زاده با مبارزه علیه صهیونیسم و استکبار جهانی عجین بود

نام نادر طالب‌زاده با مبارزه علیه صهیونیسم و استکبار جهانی عجین بود
کدخبر : 13528

سیدمهدی جوادی مددیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درگذشت نادر طالب زاده سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به این شرح است: «باسمه تعالی

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

پرواز شهادت گونه سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «حاج نادر طالب زاده» را همزمان با ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

حاج نادر طالب زاده از مصادیق «اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام» بود که سال‌ها به عنوان جهادگر و رزمنده، سنگر رسانه‌ را «کربلای مبارزه حق و باطل» قرار داده بود. نام این سردار جنگ نرم عجین بود با مبارزه علیه صهیونیسم و استکبار جهانی و چه تقارنی است رحلت شهادت گونه او با روز جهانی قدس.

اکنون او میهمان شهدا و در آغوش رفیق دیرینه خود سید شهیدان اهل قلم است که می‌فرمود: «غایت خلقت جهان، پرورش انسان‌هایی است که در برابر شدائد، بر هرچه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند».

فقدان این استاد ارجمند و مبارز نستوه ثلمه‌ای برای همه آزادیخواهان جهان و اهالی فرهنگ و رسانه است.

با عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم حاج نادر طالب زاده و جامعه هنری ورسانه‌ای کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران و رضوان الهی را مسئلت دارم‌. ان شاالله قرین رحمت واسعه الهی و هم‌نشین سالار شهیدان باشند.»

نادر طالب‌زاده پس از مدتی تحمل بیماری و نارسایی قلبی امروز جمعه ۹ اردیبهشت درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پژوهشگر و مستندساز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح برگزار و پیکر او در جوار مزار شهید آوینی به خاک سپرده می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها