{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رابعه مدنی: فقط با خانم‌ها عکس می اندازم/ پسرم اجازه نمی دهد در فیلمی بازی کنم

رابعه مدنی: فقط با خانم‌ها عکس می اندازم/ پسرم اجازه نمی دهد در فیلمی بازی کنم
کدخبر : 13753

رابعه مدنی گفت به خاطر خطرات کرونا پسرش امیر شهاب رضویان اجازه نمی‌دهد در فیلمی بازی کند.

به گزارش هنر ام‌روز، رابعه مدنی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول هیچ کاری نیستم و مدتی است که به دلیل کر. و.نا هیچ پیشنهادی را قبول نکرده‌ام. خودم هم قبول کنم، امیرشهاب (رضویان) پسرم اجازه نمی‌دهد. می‌گوید تو ضعیف هستی و در محیط بسته خطر وجود دارد. برای «از سرنوشت» که لوکیشن آن یک فضای باز بود، قبول کرد بروم اما برای کارهای دیگر موافقت نمی‌کند و می‌گوید حتی یک نفر اگر در پروژه سرفه کند، تو مبتلا می‌شوی

این بازیگر ادامه داد: بالاخره سن من بالاست و مبتلا به دیابت هم هستم و ابتلای من به بیما. ری کر. و.نا ممکن است افراد دیگر را هم مبتلا کند. همین اندازه که در کوچه و خیابان با افراد مختلف مراوده دارم کفایت می‌کند، بیشتر از این را قبول نمی‌کنم.

مدنی درباره دلتنگی خود برای کار در سینما طی ایام خانه‌نشینی خود گفت: واقعاً دلتنگ هستم. معمولاً روزها کارهایم را می‌کنم و دل‌خوشی‌ام این است که زودتر پای تلویزیون بنشینم. از حوالی ساعت ۸ پای تلویزیون هستم. خیلی دوست دارم مجدد جلوی دوربین ایفای نقش کنم و امیدوارم این بلای کر.و. نا به خواست خدا و به حق همین شب‌ها و روزهای عزیز رمضان که پشت‌سر گذاشتیم، از دنیا برچیده شود. کاش خدا به حال ما ترحم کند.

وی با اشاره به اینکه می‌داند او را «مادر سینما» خطاب می‌کنند، درباره واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان و تقاضاهایی مانند گرفتن عکس از سوی آن‌ها هم گفت: تقاضای گرفتن عکس را فقط از طرف خانم‌ها قبول می‌کنم و واقعاً هم دوست دارم که مردم چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند. شما نمی‌دانید مردم چقدر نسبت به ما محبت دارند و واقعاً من را شرمنده محبت خود می‌کنند. در غم و شادی در هر جایی که حاضر می‌شوم، مردم گرد من جمع می‌شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ادامه داد: همین چند وقت پیش برای درگذشت یکی از بستگان به بهشت زهرا رفته بودم و آنجا هم مردم ابراز لطف داشتند. ای کاش همیشه مردم دلشان خوش باشد و غم برای هیچ‌کس نباشد. ای کاش همین دلخوشی‌های کوچک را همیشه داشته باشیم. از خدا هم می‌خواهم که روزی سینمای ایران در دنیا نامدار شود. دوست دارم سینمای ایران به موفقیت‌هایی دست پیدا کند که برای همه مردم و برای کشورم باشد. علاقه هم دارم موفقیت جوانان را در این حوزه ببینم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها