{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهربانی «کارن همایونفر» در عصر جدید و تلاشگری «آنیسا - ستیلا»

مهربانی «کارن همایونفر» در عصر جدید و تلاشگری «آنیسا - ستیلا»
کدخبر : 13990

عرصه ی عصرجدید نمایانگر بخش کوچکی از جامعه ی بااستعداد ایران و ایرانی است که دیری است خواسته ها و شایستگی هایش نادیده گرفته شده است؛

به گزارش هنر ام‌روز، جامعه ای که به آنچه شایسته و بایسته ی آن هستند نرسیده و این همه ناشی از قصور و بی تدبیری کسانی است که با هزاران وعده و ادعا پا در کارزار مدیریت می نهند و پیش از آنکه صبح دولتشان بدمد، ادعاها وعده ها به فراموشی سپرده می شود.
برای آنیسا و ستیلا ی نازنین و شما هنرمند مهربان کارن همایون فر عزیز، در این روزهای سخت و تلخ که از هر سمت و سویی ناله ی درد معیشت ملت از غم‌ نان وروغن ، گرانی مرغ و تخم مرغ شنیده می شود، شما دو عزیز همشهری ام کاری کردید تا برای دقایقی غرق شادی و سرور شویم.

تلاش شما دخترانِ دوست داشتنیِ سرزمینم با آن قصه ی جذاب و انسان دوستانه پیام آور مهربانی و عشقی است که مبین ذات مردمان این سرزمین است و اما شما کارنِ عزیز با آن روح لطیف و احساس مهربانانه ات کاری کردی تا برای ساعاتی ولو به ظاهر از دغدغه های این روزها پرت شویم به حال و هوای مهربانی و دوست داشتن .دور از باور نیست بگویم مدتها بود این تصویر دوست داشتنی اشک شوق ریختن را فراموش کرده بودیم ؟ کم کم داشت یادمان می رفت بغض کردن از سر شوق و شادی چگونه حالی است؟ اما تو هنرمند اصیل و با وقار این سرزمین با آن گونه های بارانی ات باری دیگر پیام آور این نوید بودی که علیرغم تمام مشکلات آنچه در این سرای کهن حاکمیت مطلق است عشق است و مهربانی.

کاش برخی ها بفهمند که در این کهن بوم باستانی که ذره ذره ی خاکش سرشته به مهر و صدق است مردمانی زیست می کنند که جز زبان عشق و صفا با هر چه رنگ دروغ و شکل دغل دارد بیگانه اند،همان مردمانی که چندی است به ناحق گرد غم و درد معیشت حال و هوای خانه ی ایشان را غبارآلود و دلگیر کرده. کاش دستان پر سخاوت هنرمندی چون کارن تلنگری باشد بر بی هنرانی که حاصل فکر و دستشان جز به سخت کردن روزگار مردم هنری ندارد ، کاش به خاطر بیاورند مکلفند به تکلیفی که به اختیار و انتخاب خودشان متصل به وعده هایی که جار زدندو لذا سکوت امروز ایشان و پشت کردنشان به عهدی که با ملت بسته اند رسم جوانمردی نیست و این بدعهدی در خاطر مردم خواهد ماند.

ستیلا و آنیسا! دختران دوست داشتنی شیرازِ عزیز !آنگاه که بر فراز آسمان دست به دست هم قصه ی مهربانی روایت می کردید و رویای همدردی با همنوع خویش را به تصویر می کشیدید، یقین دارم یک جهان نظاره گر شما بود و به احترام اراده و تلاش شما دو گل دختر شیرازی ایستاد، کلاه از سر بر داشته و به تکرار روز و شب تشویقتان کرده و می کند و ما هموطنان شما از سر غرور بادی به غبغب انداخته، می گوییم ایشا ن دختران سرزمینی هستند شایسته بهترین ها .

شک ندارم که هر ایرانی وطن دوستی با پرواز شما به آسمانِ آرزوها گام به گام با آن موسیقی دلنشین و گردش حلقه های آهنین در دلش آرزو می کند روزی را که رویای همه دختران این سرزمین رنگ واقعیت بگیرد .

امید به روزی که خواسته های مردم این سرزمین با زنگ طلایی روزگار رنگ واقعیت بگیرد.... دمتان گرم ، سرتان پررویا، دست مریزاد که حالمان را خوب کردید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها