{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آقای بازیگری که به شدت پر کار شد: بازی من در «جیران» ادامه دارد/ احتمال حضور مجدد در شبکه نمایش خانگی

آقای بازیگری که به شدت پر کار شد: بازی من در «جیران» ادامه دارد/ احتمال حضور مجدد در شبکه نمایش خانگی
کدخبر : 14017

سیاوش چراغی‌پور درباره بازی در سریال «جیران» و تجربه همکاری با حسن فتحی توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی هستم که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. بازی من در این مجموعه تا چند ماه دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد زیرا فیلمنامه این کار برای ۳۸ قسمت نوشته شده است.

وی افزود: فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت این کار و استقبال مردم از آن به قصه‌گو بودن مجموعه مربوط می‌شود چراکه مخاطب همیشه از تولیداتی که به شکلی زیبا قصه بگوید، خوشش می‌آید.

این بازیگر بااشاره به اینکه این اولین تجربه همکاری او با حسن فتحی است، توضیح داد: به شخصه بازی در هر کاری برای من یک تجربه است و «جیران» هم یک کار تاریخی‌ست که از بابت حضور در آن بسیار خشنود هستم.

بازیگر سریال «روزگار جوانی ۳» ادامه داد: تا دو هفته به طور همزمان در سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف ‌زاده که این روزها از شبکه یک پخش می‌شود، بازی داشتم. این کار طنز نیز خوشبختانه با استقبال مردم رو‌به‌رو شده است.

چراغی‌پور در پایان درباره دیگر کارهایش اظهار کرد: چند پیشنهاد برای ایفای نقش در پروژه‌های مختلف وجود دارد و به تازگی برای حضور در یک مجموعه که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، دعوت به کار شده‌ام اما تا با آنها به توافق نهایی نرسم نام پروژه را رسانه‌ای نخواهم کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها