{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

این دومین بار است که طهماسب پای یک عروسک عجیب را به برنامه‌اش باز می‌کند

این دومین بار است که طهماسب پای یک عروسک عجیب را به برنامه‌اش باز می‌کند
کدخبر : 14161

با ورود شخصیت روح به برنامه «مهمونی»، از عجیب‌ترین شخصیت عروسکی ایرج طهماسب رونمایی شد.

به گزارش هنر ام‌روز، تا پیش از ورود دیبی، شخصیت‌های مجموعه‌های عروسکی ایرج طهماسب، از سطح واقعیت فراتر نمی‌رفتند. دیبی با اخلاق‌های عجیب و شیوه متفاوت صحبت کردن، به یکی از شخصیت‌های درخشان کلاه‌قرمزی تبدیل شد و حالا طهماسب تصمیم گرفته برگ برنده بزرگ‌تری رو کند و با یک روح در برنامه روبه‌رو شود. طهماسب با هدف مشخصی سراغ شخصیت روح رفته است.

شخصیتی که درست مثل دیبی، اسم و تصویرش برای همه عجیب و ترسناک است اما طهماسب قصد دارد از طریق آن مفهومی عمیق را منتقل کند و مخاطبان بزرگسال را به واسطه او با روحشان آشتی دهد. این هدف از همین قسمت اول با خاطره‌ای که روح نقل می‌کند مشخص می‌شود.

روح می‌گوید از جسمش قهر کرده چون وقتی دلش می‌خواسته بیدار بماند و ماه را تماشا کند، جسمش بهانه آورده. او هم روز بعد همراه جسم از خانه بیرون نرفته. روح ناراحت است چون جسمش اصلا وقت با او بودن را ندارد. اینجاست که طهماسب رو می‌کند به مخاطبان و می‌پرسد که شما حواستان به روحتان هست؟ هدف اصلی درواقع مواجه کردن مخاطبان با همین سوال است.

روح را جز طهماسب و بچه، هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند ببیند. طهماسب به واسطه اینکه روحش ایرج، شب ها موقع خواب از بدنش بیرون می‌آید و با روح به گردش می‌رود توانایی دیدنش را دارد و بچه هم از آنجایی که روحش پاکتر از دیگران است. برخلاف شخصیت‌های جدید کلاه‌قرمزی که به زور می‌آمدند و ماندگار می‌شدند، ورود روح به برنامه کاملا رسمی است. طهماسب مثل مهمان‌های سلبریتی‌اش او را دعوت کرده و روبه‌روی او می‌نشیند و با او گپ می‌زند.

رویارویی روح با بچه، یکی از بخش‌های جذاب قسمت یازدهم است. بچه همان اندازه که به سلبریتی‌ها بی‌ اعتناست، ابتدا به روح هم اهمیتی نمی‌دهد. او را شبیه بستنی و کله‌ قند می‌بیند و مسخره‌اش می‌کند. اما بعد از مدتی کوتاه با او دوست می‌شود. حتی به او یاد می‌دهد مواقعی که کوچک می‌شود چندتا فحش بدهد تا دوباره به اندازه قبل برگردد.

ورود روح به «مهمونی» واکنش‌های مثبت زیادی به همراه داشته و باید دید در ادامه چقدر می‌تواند موفق پیش برود.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها