{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

به یادماندنی‌ترین خانه‌های سینما

به یادماندنی‌ترین خانه‌های سینما
کدخبر : 14206

فیلم‌های سینمایی می‌توانند خاطرات به یادماندنی‌ای برای ما به جا بگذارند.

هنرام‌روز: تا کنون همه ما فیلم‌های زیادی دیده‌ایم که علاوه بر داستان فیلم موارد دیگر آن نیز بر ذهن ما نقش بسته است. یکی از این موارد خانه ها و لوکیشن‌ها هستند. شاید برای شما هم جذاب باشد که درباره خانه‌هایی که در فیلم‌های سینمایی مورد علاقه‌تان دیده‌اید بیشتر بدانید. قطعا یکی از مهم‌ترین فاکتورها در سینما استفاده از لوکیشن ها و خانه‌های مناسب مرتبط با قصه فیلم است. در ادامه به مرور چندین خانه‌ی به یادماندنی از تاریخ سینما می‌پردازیم.

The Notebook / دفترچه خاطرات 

این خانه نه تنها جایی بود که عاشق و معشوق فیلم بعد از سالیان دراز به هم رسیدند بلکه یکی از خاطره انگیزترین خانه‌ها در تاریخ سینماست که قطعا هرکسی این فیلم زیبا و عاشقانه را دیده باشد، تصاویر این خانه زیبا همیشه در ذهنش باقی می‌ماند.

فیلم خارجی

The Holiday / تعطیلات

درک این قضیه آسان است که چرا شخصیت کامرون دیاز برای تعطیلات کریسمس این کلبه را انتخاب کرد. گرمای آتش و فنجان های شکلات داغ در این فضای کوچک و دلنشین یکی از زیباترین رویاها را برای هرکسی می سازد.

فیلم خارجی

The Lake House/ خانه کنار دریاچه

وقتی نام یک فیلم به نام یک خانه منصوب شود، بدون شک آن خانه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند. نمای بیرونی این خانه تقریبا به طور کامل از شیشه ساخته شده است. خانه ای که زیستگاه عاشقانه زوج معروف فیلم یعنی ساندرا بولاک و کیانو ریوز بود.

فیلم خارجی

 

Home Alone/ تنها در خانه 

 تنها در خانه زیباترین خانه ها در تاریخ سینمای جهان بی دلیل نیست که دزدان این فیلم هوس سرقت از این خانه به سرشان زد؛ خانه ای فوق العاده باشکوه. گرچه خبر نداشتند چه چیزی در درون این خانه انتظارشان را می کشد!!!

فیلم خارجی

Forrest Gump / فارست گامپ 

دلیلی که این خانه مشهور تا این اندازه زیبا جلوه کرد این بود که دقیقا برای همین فیلم ساخته شده‌بود که البته متاسفانه بعد از فیلم تخریب شد. صحنه‌های فوق العاده‌ای از فیلم با نمای این خانه در ذهن ها باقی مانده‌است.

فیلم خارجی

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها