{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وزیر آموزش و پرورش : صداوسیما دست از سر رتبه‌بندی و افزایش حقوق معلم‌ها بردارد

وزیر آموزش و پرورش : صداوسیما دست از سر رتبه‌بندی و افزایش حقوق معلم‌ها بردارد
کدخبر : 14238

وزیر آموزش و پرورش گفت: یادداشتی به آقای جبلی، رئیس صداوسیما دادم و خواستم دست از سر ما معلمان بردارید، چه کار به رتبه بندی و افزایش حقوق معلم ها دارید، برای دستگاه خودتان چرا نمی‌گویید؟ دفعه دیگر کسی اجازه ندارد چنین کاری را انجام دهد. من وزیر آموزش و پرورش هستم و این را عرض می‌کنم.

به گزارش هنر ام‌روز، یوسف نوری در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری اجرایی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره و کمیته ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه ما انسجام از درون و همگرایی از درون را نداریم که باید حتما به آن توجه کنیم گفت: ما باید ابتدا از خودمان شروع کنیم و سپس از کمک سایر دستگاه‌ها نیز بهره ببریم. به عنوان مثال دانشجو معلمانی داریم که هرکدام می‌توانند به عنوان معین مناطق و استان‌ها وارد این حیطه شوند، همچنین ۴۰۰۰ دکترمعلم داریم که می‌توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم که باید فعال شوند اظهار کرد: یکی از اقداماتی که رسانه ملی در دوران کرونا برای ما انجام داد مدرسه تلویزیونی بود که جای قدردانی دارد اما به طور کلی رسانه ملی قدرت ارتباطش در نظام آموزش و پرورش جز علیه حکمرانی آموزش و پرورش چیز دیگری نیست. 

نوری ادامه داد: البته یادداشتی به آقای جبلی، رئیس صداوسیما دادم و خواستم دست از سر ما معلمان بردارید، چه کار به رتبه بندی و افزایش حقوق معلم‌ها دارید، برای دستگاه خودتان چرا نمی‌گویید؟ دفعه دیگر کسی اجازه ندارد چنین کاری را انجام دهد. من وزیر آموزش و پرورش هستم و این را عرض می‌کنم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها