{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشرفت شبکه نمایش خانگی، صداوسیما را افسرده شده است

پیشرفت شبکه نمایش خانگی، صداوسیما را افسرده شده است
کدخبر : 14473

انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین، با انتقاد از سیاست‌های ساترا و صداوسیما، تاکید کردند رگولاتوری باید بر شبکه نمایش خانگی نظارت کند که با تعامل سازنده و به دور از تضاد منافع، از رشد و پیشرفت این صنعت مسرور و خشنود باشد و نه غمگین و افسرده!

به گزارش هنر ام‌روز، صدا و سیما رگولاتوری بی‌طرف برای شبکه نمایش خانگی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن صفنی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین، با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به خبرهای منتشر شده در مورد لغو مجوز فیلیمو و نماوا از سوی ساترا واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین، در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال لغو مجوز پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو از سوی ساترا طی این اطلاعیه اعلام می‌کند؛ ما به عنوان انجمن صفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین بیش از همه بر ضرورت وجود یک نهاد ناظر و رگولاتور حوزه شبکه نمایش خانگی به شرط بی‌طرفی تاکید داریم و از تمام ارکان و شوراهای عالی کشور تقاضا داریم؛ یک رگولاتور بی‌طرف برای این حوزه انتخاب کنند.
رگولاتوری که با تعامل سازنده و به دور از تضاد منافع، از رشد و پیشرفت این صنعت مسرور و خشنود باشد و نه غمگین و افسرده!
تهیه‌کنندگان، کارگردانان و پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی به فعالیت در چارچوب قوانین و خطوط فرهنگی کشور اعتقاد دارند، ولی متاسفانه به‌دلیل عدم تعریف مرزهای صوت و تصویر فراگیر هر روز شاهد بسط قلمرو تنظیم‌گری صدا و سیما هستیم. و ‌این تضاد منافع، ما را با انتظارات و چارچوب‌های غیرقابل تولید و اجرا مواجه کرده است، این مسئله برای اهالی فرهنگ و کسب و کارهای دانش بنیان در این شرایط سخت اقتصادی و مهاجرت جوانان نتیجه‌ای جز یأس و ناامیدی ندارد.
انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوئی آنلاین آمادگی کامل خود را برای شرکت در جلسات مشورتی و بررسی دقیق‌تر معضلات و مشکلات شرایط فعلی اعلان‌ می‌دارد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها