{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صدا و سیما از بی‌طرفی خارج است/ واکنش انجمن صنفی شرکت‌های ویدیویی به احتمال لغو مجوز دو پلتفرم

صدا و سیما از بی‌طرفی خارج است/ واکنش انجمن صنفی شرکت‌های ویدیویی به احتمال لغو مجوز دو پلتفرم
کدخبر : 14485

انجمن صفنی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین، با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به خبرهای منتشر شده در مورد لغو مجوز فیلیمو و نماوا از سوی ساترا واکنش نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز، در این اطلاعیه آمده: «انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین، در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال لغو مجوز پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو از سوی ساترا طی این اطلاعیه اعلام می‌کند؛ ما به عنوان انجمن صفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین بیش از همه بر ضرورت وجود یک نهاد ناظر و رگولاتور حوزه شبکه نمایش خانگی به شرط بی‌طرفی تاکید داریم و از تمام ارکان و شورا‌های عالی کشور تقاضا داریم؛ یک رگولاتور بی‌طرف برای این حوزه انتخاب کنند.

رگولاتوری که با تعامل سازنده و به دور از تضاد منافع، از رشد و پیشرفت این صنعت مسرور و خشنود باشد و نه غمگین و افسرده!

تهیه‌کنندگان، کارگردانان و پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی به فعالیت در چارچوب قوانین و خطوط فرهنگی کشور اعتقاد دارند، ولی متاسفانه به‌دلیل عدم تعریف مرزهای صوت و تصویر فراگیر هر روز شاهد بسط قلمرو تنظیم‌گری صدا و سیما هستیم. و ‌این تضاد منافع، ما را با انتظارات و چارچوب‌های غیرقابل تولید و اجرا مواجه کرده است، این مسئله برای اهالی فرهنگ و کسب و کارهای دانش بنیان در این شرایط سخت اقتصادی و مهاجرت جوانان نتیجه‌ای جز یأس و ناامیدی ندارد.

انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوئی آنلاین آمادگی کامل خود را برای شرکت در جلسات مشورتی و بررسی دقیق‌تر معضلات و مشکلات شرایط فعلی اعلان‌ می‌دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها