{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تقدیرنامه و نشان عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به فیلم «بدون قرار قبلی» اهدا شد

تقدیرنامه و نشان عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به فیلم «بدون قرار قبلی» اهدا شد
کدخبر : 14500

لوح تقدیر و نشان عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سازمان اراضی عباس‌آباد و انجمن اتیسم ایران به بهروز شعیبی و محمود بابایی اهدا شد.

به گزارش هنر ام‌روز، در این مراسم که عصر روز پنجشنبه با حضور حجت‌الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمد‌حسین حجازی مدیرعامل سازمان اراضی عباس‌آباد و سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم برگزار شد، لوح تقدیر و نشان عالی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سازمان اراضی عباس‌آباد و انجمن اتیسم ایران به بهروز شعیبی و محمود بابایی اهدا شد همچنین به درخواست بهروز شعیبی در این مراسم تقدیری هم از بازیگر خردسال فیلم صورت گرفت.

در ابتدای مراسم یونس شکرخواه(مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو) گفت:«در جذابیت یک فیلم اصلی‌ترین مسئله مسئله هویت است. هویتی که برخاسته از حقیقت اشخاص و مفاهیم است.ساخته آقای شعیبی بین فرهنگ و هویت در رفت و آمد است. در عرصه هنر هر چقدر معناها درست عرضه شده باشند، بین رمزگذاری و رمزگشایی در حرکتیم. در برابر بعضی از فیلم ها درنگ خیلی بیشتری داریم و ساخته آقای شعیبی از آن جنس بود.»

شعیبی در ادامه این مراسم گفت: «اتفاقات تلخی در این مدت برای سرزمینمان افتاده است. اما امروز آغاز دهه کرامت است که متعلق به امام رئوف است؛ امام رضا (ع). امروز برای من روزمبارکی شد چرا که این جایزه را از دست آقای ایوبی گرفتم که خودش برای اهالی سینما شناخته شده است.

نگرانی امروز من پدربزرگ‌های بعدی این جامعه هستند. پدربزرگ‌هایی که دیگر شاهنامه بلد نیستند و .معضلات روحی آنها را تغییر داده است. امروز روزگاری است که باید به آن هویت قابل دسترس برگردیم و مسائلی را که در آینده سرزمین‌مان تاثیر گذار است را پیدا کنیم  و ساخت فیلم «بدون قرار قبلی» در همین مسیر صورت گرفته است.»

لازم به ذکر است «بدون قرار قبلی» به عنوان فیلم سال یونسکو-ایران انتخاب شده است.

stream

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها