{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رامبد جوان: مگر دیوانه‌ایم که بگوییم همه چیز عالیه؟! / این‌ یک شیطنت و دروغ است

رامبد جوان: مگر دیوانه‌ایم که بگوییم همه چیز عالیه؟! / این‌ یک شیطنت و دروغ است
کدخبر : 14647

رامبد جوان همزمان با هشتمین سال پخش «خندوانه» گفت:«ساخت «خندوانه» برایمان کیف فراوانی داشت. اینقدر این کار لذت‌بخش و بزرگه که تا روزی که زنده‌ام می‌توانم «خندوانه» را بسازم.

به گزارش هنر ام‌روز، رامبد جوان گفت: چند روز پیش برای پدرم رفته بودم بیمارستان خانم دکتری گفت چرا اینقدر می گویید ایران همه چیزش خوبه؟ چون هیچ جای دنیا همه چیز خوب نیست و چرا در ایران که این همه گرفتاری داریم به مردم تلقین اشتباه می‌کنید؟ گفتم شما هیچ وقت «خنداونه» را کامل دیدید؟ گفت چند قسمت دیدم. گفتم شما تا حالا شنیدی من بگویم چقدر همه چیز خوبه یا عالیه؟ نهصد قسمت «خنداونه» ساختیم حتی یک بار نگفتم همه چیز خوبه. از روز اول گفتیم در برابر فشار زندگی و روحی و روانی اگر قدرتمند عمل کنید از پس یکسری مشکلات برمی‌آیید. که این نتیجه تحقیقات و مشاوره های فراوان با روان‌شناسان هست.

«خندوانه» وظیفه اش ایجاد انرژی و امید و انتشار حال خوب و مثبت است. هیچ وقت نگفتیم همه چیز عالیه. مگر دیوانه‌ایم؟! خودمان در این کشور داریم زندگی می‌کنیم و هیچ وقت معنی کارمان هم این نبوده که همه چیز خوبه. فقط گفتیم چقدر باحالیم که این هم معنی‌اش این نیست همواره حالمان خوبه.

کسانی که این نقد را به «خندوانه» دارند درگیر ادیت‌‌ها و مونتاژ ها و فیلمهایی هستند که منتقدین ما می‌سازند و منتشر می‌کنند که واقعی نیست و اگر برنامه را کامل ببیننند می‌فهمند که این یک شیطنت و دروغ هست که برای ما ساخته می‌شود.

من گرین کارت ندارم. دوستانی آمدند جنبش گریت کارتت را زمین بگذار راه انداختند. باید بگویم من گرین کارت ندارم. در نتیجه من مخاطب این گروه نیستم اما یک عده دوست ندارند یک چیزهایی را بشنوند و حرف خودشان را تکرار کنند.»
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها